Asie nosi po calej drodze....pomozcie...
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 04 lut 2008, 23:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
JOszi, dobrze mówi, jak drży kiera podczas hamowania to na bank tarcze, zdecydowanie do wymiany. Albo krzywe ,albo już cieńkie. Toczenie nie ma sensu, nowe przecież nie są drogie. Wyważenie nic nie da w tym wypadku
[ Dodano: 2008-06-03, 00:10 ]
[ Dodano: 2008-06-03, 00:10 ]
skoro są luzy w zawieszeniu to logiczne że zbiezności nie będzie, więc to ewentualnie to tu się kupa dupy nie trzyma. Jak są luzy w zawieszeniu to wszytko słychać jak ta lala.miikii83 pisze: to że auto (się) prowadza po całej drodze to raczej wina luzów w zawieszeniu, ewentualnie źle ustawionej zbieżności.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 17 maja 2008, 14:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Panowie!!
Jezeli auto myszkuje po drodze i do tego diagnosta ni epodejmuje sie ustawienia zbieznosci kol to na 100% do wymiany sa silentbloki wahaczy. Dl apewnonosci dobrze jest wymienic odrazu w obi wahaczach. Kosz max. 70 zl za 4 szt + ewentualnie mechanik. Ale wymiana jest banalnie prosta. Potrzebne sa: Klucz oczkowy giety 16mm x 1szt, klucz plaski 19mm ( wzglednie 18mm) , brecha x1szt. Najlepiej i najwygodniej miec w zapleczu jakiegoc mechanika ktory tylko na prasie wyjmie stare i wlozy nowe tuleje. Jak juz wszystko wybebeszone to mozna zmienic dla spokoju swoznie. Ok 60 zl/2szt. Tu potrzebne sxklucz 17mm. Jezeli to oryginalny wahacz to do tego wiertarka i wiertlo 10mm do rozwiercenia starych nitow.
Ja zaszalalem wczoraj i dodoatkowo zmienilwm wszystki elaczniki i tuleje drazka stabilizacji. Oj jak si eteraz pieknie Asterka prowadzi. Zeby wymienic tuleje mocujace drazek stabilizacji trzeha opuscic minimum o jakies 10 cm cale sanki od zawieszenia. Siedzi na niej takze silnik i skrzynia. Trzeba to robic ostroznie.
Ogolem jakis dzien roboty na spokojnie.
Jezeli auto myszkuje po drodze i do tego diagnosta ni epodejmuje sie ustawienia zbieznosci kol to na 100% do wymiany sa silentbloki wahaczy. Dl apewnonosci dobrze jest wymienic odrazu w obi wahaczach. Kosz max. 70 zl za 4 szt + ewentualnie mechanik. Ale wymiana jest banalnie prosta. Potrzebne sa: Klucz oczkowy giety 16mm x 1szt, klucz plaski 19mm ( wzglednie 18mm) , brecha x1szt. Najlepiej i najwygodniej miec w zapleczu jakiegoc mechanika ktory tylko na prasie wyjmie stare i wlozy nowe tuleje. Jak juz wszystko wybebeszone to mozna zmienic dla spokoju swoznie. Ok 60 zl/2szt. Tu potrzebne sxklucz 17mm. Jezeli to oryginalny wahacz to do tego wiertarka i wiertlo 10mm do rozwiercenia starych nitow.
Ja zaszalalem wczoraj i dodoatkowo zmienilwm wszystki elaczniki i tuleje drazka stabilizacji. Oj jak si eteraz pieknie Asterka prowadzi. Zeby wymienic tuleje mocujace drazek stabilizacji trzeha opuscic minimum o jakies 10 cm cale sanki od zawieszenia. Siedzi na niej takze silnik i skrzynia. Trzeba to robic ostroznie.
Ogolem jakis dzien roboty na spokojnie.