jeśli chodzi o zaworek zwrotny to najlepiej jest wmontować przezroczysty kawałek przewodu przed zasilaniem pompy i podczas odpalania będzie widać pecherzyki powietrza. miałem tak w bmw 2,5td zawór zwrotny wtedy pomógł co do elektrozaworów z przody pompy tam gdzie jest wyjście na wtryski on ma mieć zasilanie gdy motor pracuje, ten niżej ( sam pisałem że jest od tzw. ssania- tak mi powiedział mechanior lecz wygląda ze nie tak do końca) czyściłem go a napięcie jest nanim jest chwilowe odłanczanie i podawanie napięcia też nic nie zmieniło, przypadkowo wciskłem sówak nad tym zaworem i silnik podniósł swoje obroty tak jak kolega wyżej pisał w 17td tym sówakiem reguluje zawór podciśnieniowy lecz w 17d ( silnik kadet ) ten sówak ma regulację tylko przez srubke narazie pociągłem kawałek przewodu od tego sówaka i rano podciągam ten przewodzik mam wyższe obroty nie zuca silnikiem chyba poprowadzę jakąś linkę do wewnątrz samochodu , a propo ładowania fakt 13,8v do 14,5v ale gdy masz wyczerpany akumulator pomiar sprawdz na alternatorze i akumulatorze mogą się sporo różnić
kolego trochę nie daję rady z pisaniem na forum więc skopiowałem ci ten wątek z innego postu
a czy ty masz podwyszone obroty na zimnym silniku bo ja nie a trochę pogrzebałem sam i coś tam znalazłem czytaj wyżej
Astra f 1.7D
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 19:33
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra G Kombi
- Silnik: X20DTL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O to to ! Że tak sie podepnę do tematu - mam silnik 1,7 TD Isuzu i mam ten problem że jak jest juz zaledwie tak z -1 -3 st. C i postoi 8 h pod praca to potem muszę świece grzać po kilka razy i odpala w bólach. Dodam że świece były wymieniane wszystkie na pocżatku roku i zapłon też komplet wymieniony.kfarion pisze:sprawdź jeszcze akumulator... moze masz za słaby... tzn z zbyt niskim natęzeniem... tez tak mialem, po wymianie akumulatora wszystko było ok...
A moje pytanie to czy ktoś wie jaki ma byc akumulator (chodzi mi o aH i natęzenie) do tego silnika bo ja za cholerę nie mogę znaleźć a podobno mam za słaby (tak mi powiedział koles który ma 1,7 TD ale opla) - mój jest 50aH/510 - wiem że poprzedni właściciel go wymienił bo jest prawie nowy ale chyba "na pałę" i nie sprawdził czy to jest odpowiednia moc do diesla...
Byłbym wdzięczny za jakoąs poradę...
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Kolego napewno jest za slaby takie to w benzynowych sie powinno montowac a nie do diesla:P ja w astrze 1.7d mialem tez cos podobnego i zmienilem na inny mocniejszy niby 4 letni ale boscha silvera dobre akumulatory sa ja bym radzil cos min. 74Ah\760 chyba cos takiego teraz mam i narazie do -5 stopni nie mialem problemu 2 razy grzeje swiece jak kontrolka zgasnie czekam po ok 10 sekund wtedy lepiej pali gaz do podlogi 2 razy przekreci i pali mam nadzieje ze pomoglem bo ten problem mialem i wiem jak to boli haha
A jakos przy okazji moglbys skoczys sprawdzic cisneinei w cylindrach ja bylem mechanik mowil ze i tak mam za slabe jak na diesla a mam na poszczegolnych cylindrach takie:
1. 26
2. 27
3. 27
4. 30
tylko na tym ostatnim mam dobre jakie powinno byn na wszystkich;/
A jakos przy okazji moglbys skoczys sprawdzic cisneinei w cylindrach ja bylem mechanik mowil ze i tak mam za slabe jak na diesla a mam na poszczegolnych cylindrach takie:
1. 26
2. 27
3. 27
4. 30
tylko na tym ostatnim mam dobre jakie powinno byn na wszystkich;/
Pozdrawiam mata12
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 19:33
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra G Kombi
- Silnik: X20DTL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt: