pilnie zdjęcie rozrządu 17d
pilnie zdjęcie rozrządu 17d
zakupiłem ostatnio silnik 17d i brakowało przy nim: paska rozrządu, rolki prowadzącej, pompy wodnej, koła pasowego oczywiście nie było problemu z kupnem części. Ale po przejechaniu 250km urwało śrubę mocującą rolkę ( urwało ją przy bloku) oczywiście oprócz koła pasowego resztę kupiłem nowe. Ułamało krzywki na dwóch cylindrach jeszcze sam niewiem co z resztą ( krzywka służy takze jako bezpiecznik więc może nic poważnego ) prośba moja to fotka rozrządu tego silnika ( kadett 17d) jeśli ktoś może to będe wdzięczny, bo nie mogę zrozumieć co mogło urwać nową utwardzoną śrubę M12 a paska rozrządu nie uszkodziło, chyba że wstawiłem za twardą. Wydaje mi się że czegoś może brakować i chcę porównać. Pozdrawiam wszystkich
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
oczywiście też to biorę pod uwagę, jak narazie przejechałem następne 300km i jest ok. Niewiem czy to nie przez długość śruby bo nie kupiłem jej z rolką tylko w metalowym, a mechanik miał problem z wykręceniem jej z bloku, z pomiarów wynikło ze musiała doprzeć do bloku i mogła niedostatecznie dociągnąć rolkę ale oczywiście mechanior nie dopuszcza takiej możliwości twierdzi że wadliwa śruba
Kolego MATA12 dzięki za chęci już podpatrzyłem rozrząd, znalazłem taki na giełdzie bez osłon a chodziło mi głównie czy czegoś mi nie brakuje. Szerokości
Kolego MATA12 dzięki za chęci już podpatrzyłem rozrząd, znalazłem taki na giełdzie bez osłon a chodziło mi głównie czy czegoś mi nie brakuje. Szerokości
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
męczy mie dalej ta rolka ale chyba chodiło raczej o długość śruby a nie o twardość, mechanior zaczą bełkotać że części że zły materiał a nie wiedział dla czego tak się stało a po pomiarze głębokości gwintu wyszło że śruba doszła do bloku silnika drugą ucieliśmy prawie centymetr krótszą i zrobiłem już 1400km narazie jest ok