SILNIK 17TD OPEL DO REMONTU CZY WYMIANY?
ponoc maja male przebiegi niz te kupione np w niemczech , i nie widzialem na oczy jeszcze silnika z anglika bo tak sie zastanawiam czy wogole ten DTL z anglika pasowal by do naszej ramy, tam przeciez wszystko jest na odwrot i moga sie roznic mocowania itp. niedlugo bede pozbywal sie mojego opelka i chyba uderze w forda mondeo 1,8 td
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
olinek1970, jak muwisz o fordzie dizel to nie bierz silnika 1.8 który chodzi w escortach... To jest padaka... Mają wade konstrukcynją, nie mają wystarczajacego chlodzenia na ostatni gar, przez co w zime nie odp[alają. do mojego majstra to w zime głównie takie zjeźdzają...
sw6, mi sie wydaje ze jeżelibęda jakieś zmiany to w mechaniźmie różnicowym i silnik bedzie zamontowany od drógiej strony....
gimof, Ile zaplaciłeś za remont ??
P.S. taka małą dygresja, w jaki sposob odpalacie swoje DTL-e w zimie ? jak dłógo świece, czy i kiedy dodajecie gazu ??
sw6, mi sie wydaje ze jeżelibęda jakieś zmiany to w mechaniźmie różnicowym i silnik bedzie zamontowany od drógiej strony....
gimof, Ile zaplaciłeś za remont ??
P.S. taka małą dygresja, w jaki sposob odpalacie swoje DTL-e w zimie ? jak dłógo świece, czy i kiedy dodajecie gazu ??
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
Robiony u znajomego mechanika + sam dużo robiłem.Cobrettii pisze:gimof, Ile zaplaciłeś za remont ??
P.S. taka małą dygresja, w jaki sposob odpalacie swoje DTL-e w zimie ? jak dłógo świece, czy i kiedy dodajecie gazu ??
-ps. - świece grzejesz dwa lub trzy razy i na dotknięcie zapala
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
wesoł pisze:Ja jeszcze spytam jak koledzy maja w tych astrach F z tymi swiecami-chodzi mi ogrzanie ich czy po przekreceniu stacyjki i zakreceniu rozrusznikiem to one jeszcze potem grzeja jakis czas?
Generalnie tak. Po zgaśnieciu kontrolki świece grzeją jeszcze gdzieś z pół minuty ( u mnie tak jest słychać jak przekaźnik rozłącza). I w sumie słusznie, ponieważ zaraz po zapaleniu auto łapało by mroźne powietrze i wynikła by z tego kiła...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
wesoł, W każdym dizlu tak się powinno dziać
9 no dobra przesadzilęm, ale tam musi być bardzo wysoki stopień sprężania ) ogólna zasada jest taka, im wyższa temperatura, tym mniejsze ciśnienie potrzebne do samozaplonu mieszanki o objętości X. Teraz, jeżeli odpalileś dizla to po 4 suwie tłoka jużkomora jest zimna i ciśnienie może być nie wystarczające do nastąpienia samozapłonu.
Dla tego temp do której działają świece w trakcie jazdy jak i podczas ogrzewania ich na postoju będzie taka sama. Jest to troche ponad temp w ktorej powinien bez problemu zachpodzić samozaplon mieszanki.
9 no dobra przesadzilęm, ale tam musi być bardzo wysoki stopień sprężania ) ogólna zasada jest taka, im wyższa temperatura, tym mniejsze ciśnienie potrzebne do samozaplonu mieszanki o objętości X. Teraz, jeżeli odpalileś dizla to po 4 suwie tłoka jużkomora jest zimna i ciśnienie może być nie wystarczające do nastąpienia samozapłonu.
Dla tego temp do której działają świece w trakcie jazdy jak i podczas ogrzewania ich na postoju będzie taka sama. Jest to troche ponad temp w ktorej powinien bez problemu zachpodzić samozaplon mieszanki.
[External Link Removed for Guests]