Witam.
problem numer 1. temperatura wody zawsze delikatnie w gorze około 40 stopni.. chyba ze nawiew na zimny wezme wtedy jest około 50 C
powinno być 90 a takiej ja nawet latem nie widze..
termostat jest ok. bo najpierw grzeje sie silnik potem po jakims czasie chłoodnica sie nagrzewa.. czujnik tez ok..
problem 2.
ucieka mi sporo płynu na 200 klocków jakies pół litra.
w oleju niema bo patrzyłem..
chłodnica cała ..
na parkingu plama czasami jest ale nizawsze.. niepotrafie zdjagnozować skąd to cieknie.. weze suche to co moge zmacać... i zauwazułem ze na poczatku wydehu koło półosi jest rura mokra. i tam sobie gdzies kapie.. napewno to jest płyn bo smakowałem..
gdzie to leci pomocy..
jeszcze jedno na benzynie czasami jak spada z gurnych obrotów to spada do zera gaśnie!
Witam.. PROBLEM NASTEPUJĄCY.. Temperatura wody i jej ubytek.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 08 gru 2007, 9:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Witam.. PROBLEM NASTEPUJĄCY.. Temperatura wody i jej ubytek.
1. Astra F 1.4 (NIEBIESKA)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Witam Z tego co piszesz, to wychodzi ze:
-masz walniety czujnik temp ( watpie)
-masz zapowietrzony uklad:np nagrzewnice, i dlatego nie leci Ci cieple powietrze
-masz niedrozne przewody od nagrzewnicy,chlodnicy ( tez raczej watpie, bo to sa sporej srednicy rurki)
Teraz tak. Ubytek plynu jest znaczny wiec, jesli go nie przepalasz ( bialy dym z wydechu - wniosek walnieta UPG) to najwieksze wycieki masz gdy autko jezdzi ( wtedy masz wieksze cisnienie w instalacji). Wniosek, nurkujesz pod maske i sprawdzasz wszystkie opaski i weze gumowe ( a jest tego sporo ) .U mnie jest wyciek plynu i leci na lape silnika i tam szybko odparowywuje ze go nigdy nie widac Tyle ze ja dolewam max litr na 3kkm. Dalej - sprawdz czy nie masz wycieku z nagrzewnicy(dla pewnosci odchyl wykladzine np od strony pasazera i wymacaj pod wykladzina). Ale najmocniej obstawiam ze spod ktorejs opaski masz wyciek. Wiec podokrecaj opaski, obadaj przewody i koniecznie sprawdz czy masz odpowietrzony uklad
-masz walniety czujnik temp ( watpie)
-masz zapowietrzony uklad:np nagrzewnice, i dlatego nie leci Ci cieple powietrze
-masz niedrozne przewody od nagrzewnicy,chlodnicy ( tez raczej watpie, bo to sa sporej srednicy rurki)
Teraz tak. Ubytek plynu jest znaczny wiec, jesli go nie przepalasz ( bialy dym z wydechu - wniosek walnieta UPG) to najwieksze wycieki masz gdy autko jezdzi ( wtedy masz wieksze cisnienie w instalacji). Wniosek, nurkujesz pod maske i sprawdzasz wszystkie opaski i weze gumowe ( a jest tego sporo ) .U mnie jest wyciek plynu i leci na lape silnika i tam szybko odparowywuje ze go nigdy nie widac Tyle ze ja dolewam max litr na 3kkm. Dalej - sprawdz czy nie masz wycieku z nagrzewnicy(dla pewnosci odchyl wykladzine np od strony pasazera i wymacaj pod wykladzina). Ale najmocniej obstawiam ze spod ktorejs opaski masz wyciek. Wiec podokrecaj opaski, obadaj przewody i koniecznie sprawdz czy masz odpowietrzony uklad
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 08 gru 2007, 9:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt: