1.7 d zawieha przednia hamulce
1.7 d zawieha przednia hamulce
witam strasznie ostatnio mi lata kierownica . moze to byc kolo przednie krzywe ???????????? i czy astry zawsze maja takie toporne hamulce*( tzn pedal hamulca)
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Co do latania kiery przyczyn moze byc duuuuzo Co masz na mysli mowiac "lata"? Czy masz bicie wraz ze zwiekszajaca sie predkoscia? Czy tez stuki na nierownosciach? Sciaganie na bok? Tylko dreznie kiery, bez wzgledu ile i po czym jedziesz?
Do sprawdzenia wtedy bedziesz mial kola(cisnienie i felgi-wywazenie), laczniki stabilizatora, drazki, zbieznosc. Ale zacznij od sprecyzowania dokladnie co znaczy "lata". A wtedy powiemy cos wiecej
No i ten toporny hamulec? Ciezko chodzi - (wciska sie), czy tez ze slabo hamuja? Fakt faktem, ze astry, szczegolnie eFki nie maja suuuperasnych hebli :m Trzeba nauczyc sie ich uzywac
Do sprawdzenia wtedy bedziesz mial kola(cisnienie i felgi-wywazenie), laczniki stabilizatora, drazki, zbieznosc. Ale zacznij od sprecyzowania dokladnie co znaczy "lata". A wtedy powiemy cos wiecej
No i ten toporny hamulec? Ciezko chodzi - (wciska sie), czy tez ze slabo hamuja? Fakt faktem, ze astry, szczegolnie eFki nie maja suuuperasnych hebli :m Trzeba nauczyc sie ich uzywac
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
1. Wyważenie - bo najtańsze
2. Łączniki to raczej nie lata kiera - bardziej końcówki drążków kierowniczych mają luz
3. Zbieżność - to się tak raczej samo z siebie nie przestawia- byś już miał opony nie równomiernie zużyte
[ Dodano: 2007-12-21, 22:33 ]
ps. może to też zależeć od drogi - tak mi się wydaję - ja mam nowe zawieszenie kompletne- nowe opony wyważone felgi i na obwodowej przy 120 potrafi mi zacząć troche telepać, a na innych drogach spokój
2. Łączniki to raczej nie lata kiera - bardziej końcówki drążków kierowniczych mają luz
3. Zbieżność - to się tak raczej samo z siebie nie przestawia- byś już miał opony nie równomiernie zużyte
[ Dodano: 2007-12-21, 22:33 ]
ps. może to też zależeć od drogi - tak mi się wydaję - ja mam nowe zawieszenie kompletne- nowe opony wyważone felgi i na obwodowej przy 120 potrafi mi zacząć troche telepać, a na innych drogach spokój
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
hamulce sa jak sprzeglo w ferarri trzeba sily w nogach zeby je nacisnac
a kierownica zachowuje sie jakby miala bicie sciaga go na lewo czasem ale tlko czasem a bicie wraz z przyrostem predkosci robi sie mniejsze
ps. co do hamulcow : zauwazylem ze niema ona takich zajefajnych jak w f1 ale dobrze ze sa
a kierownica zachowuje sie jakby miala bicie sciaga go na lewo czasem ale tlko czasem a bicie wraz z przyrostem predkosci robi sie mniejsze
ps. co do hamulcow : zauwazylem ze niema ona takich zajefajnych jak w f1 ale dobrze ze sa
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
Może masz zniszczone serwo, albo nie masz siły w nogachblade 23 pisze:hamulce sa jak sprzeglo w ferarri trzeba sily w nogach zeby je nacisnac
Najlepiej gdybys porównał z inną Aśką.
eee? z przyrostem prędkości drgania kierownicy zmniejszają się? Czy aby napewnoblade 23 pisze:a kierownica zachowuje sie jakby miala bicie sciaga go na lewo czasem ale tlko czasem a bicie wraz z przyrostem predkosci robi sie mniejsze
[External Link Removed for Guests]