Hej,
Mam tą rurkę do wymiany i chciałem ostatnio kupić zamiennik i okazało się że w katalogu Bosal ma tylko takie ruruy do silnika c14nz a do mojego x14nz już nie robi i katalizatory do tych dwóch silników też mają inne oznaczenia, więc zastanawiam się czy podejdzie mi ta rura z c14nz, z książki "sam naprawiam..." wynika że do 1,4 i 1,6 jest taka sama, czy ktoś już kiedyś rozwikłał tą zagadkę?
Pozdrawiam
Przednia rura wylotowa
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 03 lis 2007, 23:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków / Mielec
- Kontakt:
Przednia rura wylotowa
Fan wszystkiego na czym da się jeździć, oprócz wielbłądów(póki co)
CB-Radio: Intek H-520 Plus + President ML 145
CB-Radio: Intek H-520 Plus + President ML 145
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 gru 2008, 15:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Witam !
Zauwazyłem w swojej Asterce ze z przedniej rury wylotowej na wysokosci miski olejowej zaczyna się kopcić na obrotach rzędu 2500 ( no jak jest juz goraca ). Nie są to spaliny ale jest to jakby unoszaca się para wodna o zapachu spalenizny. Porównywałem ze spalinami - i wyeliminowałem wstepnie wydostawanie sie na tym poziomie spalin. Wiec jest to zapach jakby rura zaczynała sie przypalać. Efekt wydostawania sie tej pary z pod maski widac oczywiscie przy rozgrzabym silniku np jak stoje w korku tj wtedy kiedy nie ma podmuchu powietrza wynikajacego z jazdy który odprowadza ten "dym" pod samochodem . Dym jest widoczny wyraznie.
Czy konieczna jest wymiana przedniej rury wylotowej czy mozna jeszcze cos z tym zrobić ?
Pozdrawiam !
[ Dodano: 2008-12-17, 13:17 ]
Dodam jeszcze iż z połaczeń miski olejowej saczy mi się olej. Nie jest to jakis duzy wyciek ale jest . I kropla oleju takze spadnie czasem na rure. Po tym jak dzisiaj zlokalizaowałem skad sie bierze ten "dym" przetarłem rure w tym miejscu i po 30 minut chciałem pokazac bratu co sie dzieje. I mimo 5 minut grzania silnika na wysokich obrootach nic nie bylo.
Rura sama czyba sie nie przepala. tzn nie wydziela smrodu spalenizny ... ?
Zauwazyłem w swojej Asterce ze z przedniej rury wylotowej na wysokosci miski olejowej zaczyna się kopcić na obrotach rzędu 2500 ( no jak jest juz goraca ). Nie są to spaliny ale jest to jakby unoszaca się para wodna o zapachu spalenizny. Porównywałem ze spalinami - i wyeliminowałem wstepnie wydostawanie sie na tym poziomie spalin. Wiec jest to zapach jakby rura zaczynała sie przypalać. Efekt wydostawania sie tej pary z pod maski widac oczywiscie przy rozgrzabym silniku np jak stoje w korku tj wtedy kiedy nie ma podmuchu powietrza wynikajacego z jazdy który odprowadza ten "dym" pod samochodem . Dym jest widoczny wyraznie.
Czy konieczna jest wymiana przedniej rury wylotowej czy mozna jeszcze cos z tym zrobić ?
Pozdrawiam !
[ Dodano: 2008-12-17, 13:17 ]
Dodam jeszcze iż z połaczeń miski olejowej saczy mi się olej. Nie jest to jakis duzy wyciek ale jest . I kropla oleju takze spadnie czasem na rure. Po tym jak dzisiaj zlokalizaowałem skad sie bierze ten "dym" przetarłem rure w tym miejscu i po 30 minut chciałem pokazac bratu co sie dzieje. I mimo 5 minut grzania silnika na wysokich obrootach nic nie bylo.
Rura sama czyba sie nie przepala. tzn nie wydziela smrodu spalenizny ... ?
"... z myślą o posiadaczach i użytkownikach samochodów, którym nie wystarcza tylko intuicyjne naciskanie pedałów eksploatowanego pojazdu i telefon do służb pomocy drogowej"
-
- Posty: 295
- Rejestracja: 05 sie 2008, 13:13
- Imię: Jarek
- Auto: Nissan Primera P11.144
- Silnik: GA16DE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 13 gru 2008, 15:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: opole
- Kontakt: