Niskie obroty silnika ? jak, co, skad...?

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

Niskie obroty silnika ? jak, co, skad...?

#1

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

Tak jak w temacie....

Co moze być przyczyną.... ?, dosłownie... wszystko idzie w ciało - takie niskie obroty. fakt faktem slyszalem ze 1.8 silniki pracują niżej na jałowym... no ale.. u mnie jakies 700-800 obrotów ma......... .... lub może tłumik daje taki efekt.. ?bo odczucia tak jak by miał 600-700 obrotów...

Gość

#2

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ja u siebie mam z 600, 700 :P to źle ?

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#3

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

hm.. wg prawidlowych wskazań 800 obrotów ... tyle powinno być na silniku....

[ Dodano: 2007-02-25, 02:41 ]
wszystko jest ok... ;)..... MOdzie można zamknąć temat !.... wszystko jest ok.. przwody, świece ;)... jestem po prostu przewrażliwiony a niskie obroty - takie wrażeni daje tłumik....

lukasz_2503

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 17 mar 2008, 11:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: lukasz_2503 »

U Mnie były za niskie.. i poprostu przeczyściłem i przedmuchałem silniczek krokowy :)obroty w normie:D
od 0-100 km/h = ''niedługo'' + jeden Kot ;D

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Oj, Junior, Junior :m

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#6

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

A teraz kolejne pytanie:

Jak to jest z tą regulacją wolnych obrotów.. ? podkręcamy do momentu granicy drżenia budy... ok.. i będzie załóżmy 900 obrotów.. a co z ssaniem ? ono tez sie przesówa do góry ? czyli:

fabrycznie 800 obrotów
a z ssaniem 1100 obrotów

---------

jeżeli wrzuce na 900 obrotów
to z ssaniem będzie 1200 obr ? czy dalej 1100 ?


pozdrawiam i dzięki za odpowiedź ^^

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#7

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Obroty ssania reguluje krokowiec za pomoca odczytu sygnału z sondy i TPS.
A po co chcesz przestawiać fabrycznie ustawione obroty?

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#8

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

Bo mam ciut za niskie - bo drgania na budzie, a to oznaka zbyt niskich obrotów...

a druga sprawa to taka, że lekko dotknę pedału gazu i już jest spokój... więc o te "ciut" musze podkręcić...

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Ja bym najpierw poczyścił kilka rzeczy, a później się brał za regulację.
Regulacja to ostatnia rzecz, jaką bym robił.

Junior, zacznij szukać ECU od c16se :mrgreen:

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#10

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

Hm... ok... wstrzymam się :)..

Ps.

krokowiec czyściutki
czujniki wymienione


kable również

A co do Ecu od se.. sam ecu ? czy ... kable ... też będę musiał wymieniac ?

---------
jestem ciekawy co mi z tego oryginalnego silnika zostanie ;)

ODPOWIEDZ