Niskie obroty silnika ? jak, co, skad...?
Niskie obroty silnika ? jak, co, skad...?
Tak jak w temacie....
Co moze być przyczyną.... ?, dosłownie... wszystko idzie w ciało - takie niskie obroty. fakt faktem slyszalem ze 1.8 silniki pracują niżej na jałowym... no ale.. u mnie jakies 700-800 obrotów ma......... .... lub może tłumik daje taki efekt.. ?bo odczucia tak jak by miał 600-700 obrotów...
Co moze być przyczyną.... ?, dosłownie... wszystko idzie w ciało - takie niskie obroty. fakt faktem slyszalem ze 1.8 silniki pracują niżej na jałowym... no ale.. u mnie jakies 700-800 obrotów ma......... .... lub może tłumik daje taki efekt.. ?bo odczucia tak jak by miał 600-700 obrotów...
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 mar 2008, 11:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pionki
- Kontakt:
U Mnie były za niskie.. i poprostu przeczyściłem i przedmuchałem silniczek krokowy :)obroty w normie:D
od 0-100 km/h = ''niedługo'' + jeden Kot ;D
A teraz kolejne pytanie:
Jak to jest z tą regulacją wolnych obrotów.. ? podkręcamy do momentu granicy drżenia budy... ok.. i będzie załóżmy 900 obrotów.. a co z ssaniem ? ono tez sie przesówa do góry ? czyli:
fabrycznie 800 obrotów
a z ssaniem 1100 obrotów
---------
jeżeli wrzuce na 900 obrotów
to z ssaniem będzie 1200 obr ? czy dalej 1100 ?
pozdrawiam i dzięki za odpowiedź ^^
Jak to jest z tą regulacją wolnych obrotów.. ? podkręcamy do momentu granicy drżenia budy... ok.. i będzie załóżmy 900 obrotów.. a co z ssaniem ? ono tez sie przesówa do góry ? czyli:
fabrycznie 800 obrotów
a z ssaniem 1100 obrotów
---------
jeżeli wrzuce na 900 obrotów
to z ssaniem będzie 1200 obr ? czy dalej 1100 ?
pozdrawiam i dzięki za odpowiedź ^^