różnego rodzaju dodatki do paliwa
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
używaj STP czarny do wtrysków i ogólnie usuwa nagar z przewodów i portfeladikser pisze:czytałem że np. shell v power oczyszcza zawory i ogólnie osad po dłuższym używaniu.to byłtest w jakiejś gazecie
ja go używam 1 raz wmiesiącu i mam chociaz poczucie psychiczne, że silnik jest oddławiony tak więc nie powiem wam czy to działa. czy nie... kosztuje 22 zł na shellu ...i starcza on na 50 litrów...czyli jedno tankowanko do fula
-
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 gru 2006, 16:48
- Imię: Adam
- Silnik: c20ne
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk Bobrowice
- Kontakt:
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
bylo bylo...
Ja mam lepsza propozycje...
- nie tankowac na malych, prywatnych, stacjach
- regularnie zmieniac olej(w pore, a nie gdy jest jak smola)
- dokonywac napraw na czas
- nie katowac zimnego silnika
a silnik bedzie sluzyl dlugo i bezawaryjnie
Te tzw ceramizery to takie zapychacze, w silniku powstaje maz ktora wszystko oblepia,
przez to poprawia kompresje, ale nadaje sie to do zlomow, ktore nie beda juz remontowane... nie znam mechanika, ktory bez slowa by sie zabral za silnik po uzyciu takiego gowna....
Dodatki do paliwa to normalna rzecz, sa standardowo stosowane przez kazda rafinerie,
paliwo 95, 98, v-power i inne cuda wytwarza sie na bazie tego samego paliwa, roznica jest jedynie w dodatkach.
Za nasza zachodnia granica sa jeszcze stacja gdzie mozna zatankowac paliwo 91 oktanow, do nowych silnikow ono nie bardzo sie nadaje, na tych samych stacjach mozna kupic dodatki zwiekszajace liczbe oktankow, wystarczy wlac flakonik tego cuda do zbiornika i mamy rasowe 95, 98 oktanow...
Ja mam lepsza propozycje...
- nie tankowac na malych, prywatnych, stacjach
- regularnie zmieniac olej(w pore, a nie gdy jest jak smola)
- dokonywac napraw na czas
- nie katowac zimnego silnika
a silnik bedzie sluzyl dlugo i bezawaryjnie
Te tzw ceramizery to takie zapychacze, w silniku powstaje maz ktora wszystko oblepia,
przez to poprawia kompresje, ale nadaje sie to do zlomow, ktore nie beda juz remontowane... nie znam mechanika, ktory bez slowa by sie zabral za silnik po uzyciu takiego gowna....
Dodatki do paliwa to normalna rzecz, sa standardowo stosowane przez kazda rafinerie,
paliwo 95, 98, v-power i inne cuda wytwarza sie na bazie tego samego paliwa, roznica jest jedynie w dodatkach.
Za nasza zachodnia granica sa jeszcze stacja gdzie mozna zatankowac paliwo 91 oktanow, do nowych silnikow ono nie bardzo sie nadaje, na tych samych stacjach mozna kupic dodatki zwiekszajace liczbe oktankow, wystarczy wlac flakonik tego cuda do zbiornika i mamy rasowe 95, 98 oktanow...
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
Dlaczego?dikser pisze:Ja mam lepsza propozycje...
- nie tankowac na malych, prywatnych, stacjach
Te stacje (o ile są legalne) dają Ci większą gwarancje dobrego paliwa niż na stacjach dużych korporacji.
To już nie komuna...jest milion przepisów, milion badań... dodatkowo jeżeli mała firma pozwoli sobie na wpadke jest przegrana na rynku. A taki np. orlen... nawet jak przegra sprawe w sądzie... zmieni się na danej stacji ajent i tyle z całego hałasu.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: mnie znasz?
- Kontakt:
Srutututu peczek drutu...gimof pisze:Dlaczego?
Te stacje (o ile są legalne) dają Ci większą gwarancje dobrego paliwa niż na stacjach dużych korporacji.
To już nie komuna...jest milion przepisów, milion badań... dodatkowo jeżeli mała firma pozwoli sobie na wpadke jest przegrana na rynku.
Wystarczy przejrzec sobie wyniki kontroli stacji... ZADEN punkt nalezacy do sieci nie mial problemow, przeciwnie do nieduzych prywatnych stacyjek...
Na stronie UOKiK sa wyniki kontroli
Mylisz sie kolegoA taki np. orlen... nawet jak przegra sprawe w sądzie... zmieni się na danej stacji ajent i tyle z całego hałasu.
Kwestia tego czy stacja jest franczezowa czy wlascicielem jest koncern.
Koncern nie bedzie kombinowal bo i po co?
Ludzie pracujacy na tej stacji sa tylko pracownikami, wiec im lata i powiewa to ile paliwa sprzedadza i za ile, oni swoja wyplate i tak dostana, sty tylko OBSLUGANTAMI ...
W przypadku stacji franczezowych, wlasciciel stacji oprocz nalozonych kar,
bedzie musial zabulic ogromne kwoty koncernowi z ktorym podpisal umowe.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
Jeżeli miały problemy, to nie są legalne i na nich się nie tankuje to zaznaczyłem w poprzednim poście.deeper pisze:gimof napisał/a:
Dlaczego?
Te stacje (o ile są legalne) dają Ci większą gwarancje dobrego paliwa niż na stacjach dużych korporacji.
To już nie komuna...jest milion przepisów, milion badań... dodatkowo jeżeli mała firma pozwoli sobie na wpadke jest przegrana na rynku.
Srutututu peczek drutu...
Wystarczy przejrzec sobie wyniki kontroli stacji... ZADEN punkt nalezacy do sieci nie mial problemow, przeciwnie do nieduzych prywatnych stacyjek...
Na stronie UOKiK sa wyniki kontroli
Druga rzecz, teraz w zdecydowanej większosci stacje typu orlen są zajmowane przez ajenta, stacji typowo koncernowych prawie niema. Sam stwierdzasz, że duże koncerny mogą sobie pozwolić na wpadke, bo to ich nie zniszczy, a małe prywatne firmy tak. Bo przegrana sprawa w sądzie i wielomilionowa kara to za duże obciążanie.
Po za tym... praktycznie nikt nie ma jednej stacji, z jednej nie idzie wyżyć...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Tomek_0181, masz racje ale wiesz jak jest na studenckiej pensji a raczej je braku, i tak robie duzo lepeij niz inni odpalajac autko na benzynie i przejezdzajac kilka kilometrow na niej zeby silnik rozgrzac:)
Nadszedl kres mojej przygody z Astra, juz jest Omega B, Astra Sprzedana...Szkoda bylo....
CB-RADIO:
TTI 880 + Sirio Megawatt 3000
zapas-drugi mobil
ONWA MK3 + Falcon(magnes)
CB-RADIO:
TTI 880 + Sirio Megawatt 3000
zapas-drugi mobil
ONWA MK3 + Falcon(magnes)
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Oj, wiem, dojazdy, czesne, warunki...Nietoperz23 pisze:Tomek_0181, masz racje ale wiesz jak jest na studenckiej pensji a raczej je braku,
Też tak robię. Na gaz przełączam wtedy, gdy wskazówka temp. dochodzi do 90 stopni. I do tego czasu staram się jechać na jak najniższych obrotach by nie forsować silnika. Jeszcze długo mi ta furka musi posłużyć. Chyba prędzej doktorat zrobie niż ją wymienięNietoperz23 pisze:i tak robie duzo lepeij niz inni odpalajac autko na benzynie i przejezdzajac kilka kilometrow na niej zeby silnik rozgrzac:)