Dzina awaria

pik21

Dzina awaria

#1

Nieprzeczytany post autor: pik21 »

itam wszystkich ! Mam dziwny problem z moją "astrunia"mianowicie od pewnego czasu dziwnie się zachowuje w czasie ruszania lub wolnej jeżdzie np na drugim biegu potrafi zgasnąć ale przedtem zachowuje się tak jakby paliła nie na wszystkie gary,ale gdy się ją podbije na obroty to dalej idzie ok !Najgorsze jest to że nie robi tego zawsze tylko od czasu do czasu ale ostatnio zdarza się jej to coraz częściej i to przyważnie w najmniej odpowiednich momentach (tak jak to zawsze bywa z problemami) gdy ruszam z pod świateł albo gdy ktoś mnie przepuszcza,i nie jest to winą mojego złego ruszania (jeżdżę od 16lat a od 7 jako kierowca zawodowy) żonie też się to parę razy przytrafiło. W sobotę to przeszła samą siebie-zajechałem na parking pod sklepem bez żadnych problemów,zrobiłem zakupy wracam i.... astrunia nie odpaliła,odczekałem parę minut i próbuję ponownie i nic nawet nie zabełkocze (kręciła tak jakby nie dostawała paliwa ) , więc zadzwoniłem po brata, podjechał aby mnie zaholować do znajomego,w czasie holowania wrzuciłem bieg no i odpaliła ! od tamtej pory chodzi póki co normalnie.Mam ją od ponad dwóch lat i przypominam sobie że kiedyś na początku też zrobiła mi taki numer że zgasła przed przejazdem kolejowym ale po paru minutach odpaliła normalnie i dalej nic jej nie było aż do teraz,hmmm może ktoś z was mi podpowie co to może być ? mam jakieś podejrzenie ale nie chcę tu niczego sugerować więc nie piszę-czekam na wasze podpowiedzi. Pozdrawiam- pikolo.

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

masz 16v ecoteca ? pokazuje Ci się czasami checkengine ? taka pomarańczowa kontrolka ?

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: wencik »