Opinie o C20XE
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
Opinie o C20XE
Jak w temacie. Co wiecie, albo co słyszeliście o tych silnikach ? Bo zastanawiam się nad zmianą i chciałbym wiedzieć czego się obawiać. Chodzi mi o awaryjność, współprace z LPG i takie tam Pozdrawiam
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
- Imię: Kacperek
- Auto: Astra F
- Silnik: Ce20eNE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 28 gru 2007, 21:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
C20NE - jest prostym, mało awaryjnym silnikiem, dobrze "znosi" LPG, przy odpowiednich modyfikacjach (kolektor dolotowy Lexmaul, wałek z 1.8 GSi - 115KM, dół SEH-a można uzyskać w okolicach 140KM - 150KM), tańsze części, łatwiejszy w obsłudze - naprawie.
C20XE - awaryjny - ale tylko przy nieprawidłowym użytkowaniu , wymieniając na czas olej , nie katowany- może długo służyć, spalanie jest nieduże i wcale nie musi być większe od C20NE - wszystko zależy od kierowcy, miałem Kadetty z tymi silnikami i obydwa spalały średnio 8,5l benzyny. (modyfikacje podstawowe czyli zmiana kolektora dolotowego, chip, stożek lub wkładka sportowa - pozwolą na osiągnięcie około 175KM), trzeba uważać przy zakupie na rodzaj głowicy i datę produkcji
C20XE - awaryjny - ale tylko przy nieprawidłowym użytkowaniu , wymieniając na czas olej , nie katowany- może długo służyć, spalanie jest nieduże i wcale nie musi być większe od C20NE - wszystko zależy od kierowcy, miałem Kadetty z tymi silnikami i obydwa spalały średnio 8,5l benzyny. (modyfikacje podstawowe czyli zmiana kolektora dolotowego, chip, stożek lub wkładka sportowa - pozwolą na osiągnięcie około 175KM), trzeba uważać przy zakupie na rodzaj głowicy i datę produkcji
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
GŁOWICA, GŁOWICA I JESZCZE RAZ GŁOWICA!!!
Silnik C20XE byl produkowany z 3 roznymi rodzajami głowic ks400, ks700 i cossi. Jak rozpoznac te glowice i czym sie roznia mozesz przeczyta na tej stronie:
[External Link Removed for Guests]
Znajdziesz tam tez duzo ciekawych informacji na temat silnika c20xe Kupujac ten silnik musisz znac jego historie. Palowany, nie serwisowany w terminie z duzym przebiegiem, bedzie ci sie sypal jak lupierz. Trzeba miec szczescie zeby trafic na zadbany egzemplarz.
Silnik C20XE byl produkowany z 3 roznymi rodzajami głowic ks400, ks700 i cossi. Jak rozpoznac te glowice i czym sie roznia mozesz przeczyta na tej stronie:
[External Link Removed for Guests]
Znajdziesz tam tez duzo ciekawych informacji na temat silnika c20xe Kupujac ten silnik musisz znac jego historie. Palowany, nie serwisowany w terminie z duzym przebiegiem, bedzie ci sie sypal jak lupierz. Trzeba miec szczescie zeby trafic na zadbany egzemplarz.
Guzik prawda, rozmawialem z posiadaczami obu silnikow i spalanie jest praktycznie identyczne, a jakiekolwiek roznice w spalaniu ida na korzysc XE...Szegi pisze:Oczywiscie mniej pali
Nie jestem pewny, czy w tych latach byly jeszcze robione C20XE. Chyba, ze chcesz kupic C20XEV, ktory ma ograniczona moc w stosunku do c20xe o 14KM i rozni sie od niego wielopunktowym wtryskiem paliwa Simtec (c20xe wtrysk paliwa Motronic M2.5, a od sierpnia 1992 M2.8), oraz jakimis innymi pierdolami ktore wplywaly na normy spalin :/domel pisze: Rok produkcji 1996
JADĄ, JADĄ, JADĄ ŚWIRY JADĄ!!!
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt: