witam - mam pytanie, w związku z tym, że moja turbina nadaje sie do regeneracji, bo poprostu nie działa, zastanawiałem sie, czy istnieje możliwość jej zaślepienia, ominięcia czy coś w tym stylu - skoro turbina nie działa a auto jeździ jako tako to może da sie jakoś ja pominąć, żeby nie brała oleju i nie zawalała nim silnika - w kanale gdzie ma być samo powietrze z turbiny jest olej - stąd pytanie o takie alternetywne do dość kosztownej regeneracji rozwiązanie
może ktoś próbował czegoś takiego?
pozdrawiam
PROBLEM Z TURBO W X17DTL
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
czesc , mozna zaslepic przewod olejowy ten u gory turbiny co dostarcza do niej smarowanie ,wtedy nie dostaje oleju ale pamietaj ze jak jedziesz to spalina napedza caly czas turbine i bez smarowania mozna ja zatrzec , ja regenerowalem swoja turbinke 1 rok temu chodzi teraz idealnie koszt 650 zl , jak chcesz kupic uzywana ze szrotu to nie wiele taniej zaplacisz tylko nie wiadomo jak ona sie spisuje najprosciej spr to zobaczyc czy wirnik nie ma luzu , pozdrawiam BEZ TURBINY TO NIE JAZDA -PAMIETAJ
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
pytałem o koszt regeneracji - ok 900zł, do tego egr, czyszczenie intercooler'a, silnika z oleju itp - więc myslę, że w całości może się to oprzeć o jakies 2000zł, serwis który miałby ją regenerować to TURBOSERWIS z katowic, dają rok gwarancji na naprawę. Powiedz jeszcze jakie miałeś objawy, że dałeś ją regenerować?
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 03 sty 2007, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
drogo EGRa zaslep, intercoler sam sobie wyczyscisz a turbo wymontuj i zawiez do specjalistycznego zakladu... ja za regeneracje zaplacilem 600zl z wymontowaniem (120zl) w zakladzie zajmujacym sie tylko turbinami pod elblagiem
Objawami moze byc brak mocy lub tez duzy wyciek oleju (turbo przepuszcza) badz tez luzy wirnika itp
czolem
Oberon
Objawami moze byc brak mocy lub tez duzy wyciek oleju (turbo przepuszcza) badz tez luzy wirnika itp
czolem
Oberon
Astra F 95r 1.7TD(X17DTL) >230 kkm hatchback
Astra H 06r 1.7CDTI(Z17DTH) >150kkm combi
[External Link Removed for Guests]
Astra H 06r 1.7CDTI(Z17DTH) >150kkm combi
[External Link Removed for Guests]
czesc ja mialem taka przyczyne ze bral mi mocno olej , byl spadek mocy , az wreszcie uszczelnienia puscily i turbina wtlaczala mi olej do cylindra , nastapil samozaplon oleju i koniec jazdy a bylem opelkiem kolo lubinia 330 km od domu , zostala mi lawewta tylko, nie idz na ta robote za 2tys jak sam nie umiesz wymontowac i zamontowac umow sie z mechanikiem on to zrobi za okolo 100- 120 zl , turbinke regeneruj w specjalist warsztacie i szukaj cen nie tych najmniejszych nie tych wygorowanych , cena 600 do 700 to najlepsza oferta , ja regenerowalem przez allegro w miejscowosci BOROWA , naprawde dobry zaklad , niedrogi , dobry kontakt i turbinka super pracuje. Aobjawy pytasz to wtedy zarla olej , intelcoler zawalony olejem , spadek mocy, ubytek oleju , no i oczywiscie luz na wirniku , pozdrawiam
[ Dodano: 2008-01-01, 16:15 ]
a jeszcze na koniec wirnik sie yrwal z oski w turbince
[ Dodano: 2008-01-01, 16:28 ]
kolego oberon jak sie robi aby fotka mojego opelka sie pojawila ? wgralem je na podany adres i czekam juz kilka dni i nie ma , dlaczego?
[ Dodano: 2008-01-01, 16:15 ]
a jeszcze na koniec wirnik sie yrwal z oski w turbince
[ Dodano: 2008-01-01, 16:28 ]
kolego oberon jak sie robi aby fotka mojego opelka sie pojawila ? wgralem je na podany adres i czekam juz kilka dni i nie ma , dlaczego?