Opel Astra 1.4, 60KM 1992r. Gwałetowne wzorsty obrotów, oraz

draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: draago »

No i teraz przedstawie moje dzisiejsze obserwacje

Zrobilem reset i mowie przejade sie pare km i zobacze czy cos wyskoczy i odziwo nic nie wyskoczylo oczywiscie do czasu... gdy sie zatrzymalem i otwotzylem maske mowie poczekam i popatrze, a tu wyskoczyl blad. wylaczylem samochod i sprawdzilem jaki to kod. wyskoczylo 35 ze silnik krokowy do tego temperatura silnika skakala dochodzila nawet do momentu ze wlaczal sie wentylator. postanowilem jechac do domu na gazie gdy dojechalem sprawdzilem jeszcze raz kody bledow ( w drodze do domu palila sie kontrolka prawie caly czas) i wyskoczyly dwa bledy. 35 i 45. Nie wiem co mam robic. Najprawdopodobniej oddam go do mechanika w srode.

Krzysiek11

Astro-maniak
Posty: 110
Rejestracja: 28 gru 2007, 18:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Leszczyny
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Krzysiek11 »

Sprawdż nap na sądzie przy bęzynie.Jeżeli masz krokowca w instalce gazu to go wyjmnij i wyczyść(użyj jakiegoś preparatu np.WD).

draago

Astro-maniak
Posty: 105
Rejestracja: 30 gru 2007, 23:03
Imię: Tomasz
Auto: BMW E90 325i
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płock / Bourne
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: draago »

Napiecie jak juz pisałem jest nadal za wysokie a sonda jest nowa ;|

[ Dodano: 2008-01-22, 18:31 ]
Jade jutro do mechanika od gazu, odziwo dzisiaj ani razu nie zapalila sie kontrolka check (silnik z piorunem), moze przeczyszczenie krokowca cos dalo ;p jutro jesli sie czegos dowiem to napisze;p

ODPOWIEDZ