Kontrolka od instalacji elektrycznej...
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
Kontrolka od instalacji elektrycznej...
Jechałem ostatnio i przerzuciłem z nitroLPG na benzynę i po jakimś czasie zapaliła mi się kontrolka od instalacji elektrycznej (ta pomarańczowa z piorunem ) nic się z autem nie działo, a kontrolka zgasła za kilka minut, ale trochę się zmartwiłem. Co może być tego powodem ? Jak temu zaradzić ? :/
hm.. ta kontrolka z piorunem.. na swej ilustracji zapewne ma uwieczniony rysunek SILNIKA. i jest to tak zwana ikonka CHECK ENGINE.
CHECK ENGINE zapala się wtedy gdy silnik napotyka na małe problemy ZAZWYCZAJ Z PALIWEM. 8) bez obaw....
PS. KILKA PYTAŃ:
1) często pokazuje Ci się ikonka?
2) jakie paliwo zalałeś do baku ? , jezeli Pb 95 z LOTOS'u.. to daj znać...
3) Zmieniła się w momencie wyświetlania ikonki praca silnika ?
CHECK ENGINE zapala się wtedy gdy silnik napotyka na małe problemy ZAZWYCZAJ Z PALIWEM. 8) bez obaw....
PS. KILKA PYTAŃ:
1) często pokazuje Ci się ikonka?
2) jakie paliwo zalałeś do baku ? , jezeli Pb 95 z LOTOS'u.. to daj znać...
3) Zmieniła się w momencie wyświetlania ikonki praca silnika ?
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
Kontrolka zapala się czasem jak zmienię z LPG na benzynę, co robię rzadko, a wtedy jak chcę trochę wcisnąć, bo na benzynie w przeciwieństwie do LPG nie mam odcięcia Na cztery przełączenia zapaliła się dwa razy. Raz silnik nie chciał zejść z obrotów i zatrzymał sie na 3 tys., ale po ponownym uruchominiu silnika wsztstko było już ok. A teraz nic się nie działo z silnikiem...[/i]
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
hehe dobra... to teraz już CI pisze Dominiku w czym ból
Sprawa ma się tak. Po wielu badaniach biegłych w roku 2006 przetestowano paliwa na wielu polskich stacjach BP,statoil,shell,lotos,preem,orlen itd. itd.
Sprawdzano czy płacimy za to co lejemy do baku. W 80% okazało się że wszyscy oszukują - fakt faktem, iż większość "bierze paliwa" z rafinerii Gdańskiej, z tymże te 80% rozwadnia dosłownie je. Otóż w czym rzecz. Lejemy Pb95 , płacimy jak za 95 a w rzeczywistości paliwo jest tak zeszmaciałe i najlepsze jest to, że ma około 89 OKTANÓW !! - co wiąże się ze skandalem dosłownie!, Pb98 ma około 94-95 oktanów, itd itd. Jedynie shell ,statoil,Bp są stacjami ktore w 100% wypadły pozytywnie na tle innych, gdyż płacisz za 95,98 i masz 95,98 oktanowe.
Ps. DLa wyjaśnienia:
Pb98 to paliwo 98 oktanowe
na Shelu Vpower to też paliwo 98 oktanowe - nie dajcie się nabrać na nazwę - ale fak faktem iż jest to 98 oktanowe a nie 94 czy 95...
i wkońcu VPOWER RACING to paliwo 101 oktanowe....
także... na shellu polecam lać 95 oktanów..
albo taką zależność 4:1 , 4 litry Pb95 x4 litry i na 4ry litry przypada 1 litr vpower racing 101 oktanowy, co daje w rezultacie 98 oktanów lub troszkę więcej
POzdrawiam
(jeżeli pomogłem, kliknij przycisk "pomógł" )
Sprawa ma się tak. Po wielu badaniach biegłych w roku 2006 przetestowano paliwa na wielu polskich stacjach BP,statoil,shell,lotos,preem,orlen itd. itd.
Sprawdzano czy płacimy za to co lejemy do baku. W 80% okazało się że wszyscy oszukują - fakt faktem, iż większość "bierze paliwa" z rafinerii Gdańskiej, z tymże te 80% rozwadnia dosłownie je. Otóż w czym rzecz. Lejemy Pb95 , płacimy jak za 95 a w rzeczywistości paliwo jest tak zeszmaciałe i najlepsze jest to, że ma około 89 OKTANÓW !! - co wiąże się ze skandalem dosłownie!, Pb98 ma około 94-95 oktanów, itd itd. Jedynie shell ,statoil,Bp są stacjami ktore w 100% wypadły pozytywnie na tle innych, gdyż płacisz za 95,98 i masz 95,98 oktanowe.
Ps. DLa wyjaśnienia:
Pb98 to paliwo 98 oktanowe
na Shelu Vpower to też paliwo 98 oktanowe - nie dajcie się nabrać na nazwę - ale fak faktem iż jest to 98 oktanowe a nie 94 czy 95...
i wkońcu VPOWER RACING to paliwo 101 oktanowe....
także... na shellu polecam lać 95 oktanów..
albo taką zależność 4:1 , 4 litry Pb95 x4 litry i na 4ry litry przypada 1 litr vpower racing 101 oktanowy, co daje w rezultacie 98 oktanów lub troszkę więcej
POzdrawiam
(jeżeli pomogłem, kliknij przycisk "pomógł" )
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 888
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Dobre Miasto
- Kontakt: