Wymiana wchacza co jeszcze?
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 23 paź 2007, 16:18
- Imię: Michał
- Auto: Asterix
- Silnik: x16SZ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Wymiana wchacza co jeszcze?
a więc tak jak robiłem przegląd koleś ze stacji powiedział mi że mam do wymiana sworzeń wahacza.. z nieoficjalnych źródeł (jeden z klubowiczów) dowiedziałem sie że lepiej wymienić cały wahacz bo później mogą być problemy z ustawieniem zbieżności.
Ale do czego zmierzam,a więc przy wymianie wahacza co by było najlepiej jeszcze wymienić??
(nie wiem jakieś gumy czy cóś co szybko sie eksploatuje w tamtych rejonach)
Pozdrawiam
Ale do czego zmierzam,a więc przy wymianie wahacza co by było najlepiej jeszcze wymienić??
(nie wiem jakieś gumy czy cóś co szybko sie eksploatuje w tamtych rejonach)
Pozdrawiam
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
EE? jak masz sworzen to sworzen ! a nie wachacz . Po co wymieniać coś, jak jeszcze jest dobrze? Ja wymienialem sworznie + tuleje wachacza i ze zbierznością nie było problemów
Ps. sam tego nie rób ! bo sworzeń masz na 3 nity które naprawdę trudno rozwiercić pozdro
Ps. sam tego nie rób ! bo sworzeń masz na 3 nity które naprawdę trudno rozwiercić pozdro
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 23 paź 2007, 16:18
- Imię: Michał
- Auto: Asterix
- Silnik: x16SZ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 633
- Rejestracja: 25 gru 2006, 13:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Ktoś kto Ci pisał o tej zbieżności był chyba nie do informowany.Na jakiej podstawie ktoś twierdzi ,że nie da sie ustawić zbieżności?
Można śmiało wymieniać a ze zbieżnością nic się nie dzieje.
Sam to wymieniałem i wiem.
Można śmiało wymieniać a ze zbieżnością nic się nie dzieje.
Sam to wymieniałem i wiem.
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
...............................................................................................................................
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
...............................................................................................................................
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 23 paź 2007, 16:18
- Imię: Michał
- Auto: Asterix
- Silnik: x16SZ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 23 paź 2007, 16:18
- Imię: Michał
- Auto: Asterix
- Silnik: x16SZ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Tam nie ma nic trudnego. rozwiercić wybić sworzeń przykręcić nowy i gitara. Jak masz kanał to nie lepiej kupić za 30 zl piwa np? A tuleje to juz trzeba prase. Do zbieżnności to nic nie ma moze lekko to geometri zawieszenia ale nie patrz na to. Nowy nie opłaca sie i nei ma sensu.wencik pisze:Ps. sam tego nie rób ! bo sworzeń masz na 3 nity które naprawdę trudno rozwiercić pozdro
Pozdrawiam