Pompa wspomagania ( regeneracja )
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 11 sie 2007, 1:18
- Imię: Przemek
- Auto: Astra i Vectra
- Silnik: 1.4i, 2,2dti
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Pompa wspomagania ( regeneracja )
Mam pytanie czy samemu można zregenerować pompe wspomagania? Czy da się kupić zestaw naprawczy? Może ktoś robił i wie czy dużo z tym roboty?
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
na autokąciku, na forum technicznym astry widziałem jakiś czas temu opis gościa, który regenerował pompę
rozebrał ją na częsci pierwsze, były fotki - szczegółów nie pamiętam, ale jakoś mało czytelne dla mnie to było
niemniej jeśli może ci się przydać, to poszukaj na tamtym forum (trzeba się chyba zarejestrować, by mieć dostęp)
rozebrał ją na częsci pierwsze, były fotki - szczegółów nie pamiętam, ale jakoś mało czytelne dla mnie to było
niemniej jeśli może ci się przydać, to poszukaj na tamtym forum (trzeba się chyba zarejestrować, by mieć dostęp)
jestem już stary...
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 28 gru 2007, 12:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kożuchów
- Kontakt:
samemu nie radzę, kup lepiej dobrą używkę
pompa jest trudną częścią do regeneracji tak jak cały układ kierowniczy (przekładnia, kolumna) zestaw naprawczy to jedno a dokładny montaż, obróbka, szlifowanie itp wymaga dobrego rozeznania w temacie i odpowiedniego sprzętu.
Ja kiedyś regenerowałem przekładnię i ze cztery razy reklamowałem i ciekło. To jak loteria, dlatego myślę, że lepiej poszukać dobrej używanej bo nowe to kurde drogie jest a jak spierniczysz pompę i będzie dawać za duże ciśnienie lub zablokuje się jakiś zawór (zwrotny) to może rozszczelnić przekładnię i kicha jest z kosztami.
pompa jest trudną częścią do regeneracji tak jak cały układ kierowniczy (przekładnia, kolumna) zestaw naprawczy to jedno a dokładny montaż, obróbka, szlifowanie itp wymaga dobrego rozeznania w temacie i odpowiedniego sprzętu.
Ja kiedyś regenerowałem przekładnię i ze cztery razy reklamowałem i ciekło. To jak loteria, dlatego myślę, że lepiej poszukać dobrej używanej bo nowe to kurde drogie jest a jak spierniczysz pompę i będzie dawać za duże ciśnienie lub zablokuje się jakiś zawór (zwrotny) to może rozszczelnić przekładnię i kicha jest z kosztami.