Przekładka Wtrysku Paliwa

WaldazZz

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: WaldazZz »

Dobra, pora to ujednolicić co piszecie, bo niektóre rzeczy są całkiem niezłymi kwiatkami. C16NZ radzi sobie na seryjnym kompie, ale już C14NZ przy przeróbce na MPI wystawia kopytko i się zalewa. Do zrobienia takiego mini-me, potrzebujesz całej góry tzn. głowica (kompletna z wałkiem, podstawą wałka itd), komputer, wiązkę, listwe wtryskową z wtryskiwaczami. Z tego co pamiętam to wszystko. W C16NZ można podłączyć szeregowo i działa to bardzo dobrze, bez żadnych problemów, bo C16NZ ma bardziej elastyczne mapy paliwa.
Tak więc przeróbka na MPI jest chyba najlepsza w sensie moc/cena i wcale nie taka pracochłonna, potrzeba tylko dużo samozaparcia przy szukaniu części do przeróbki C16NZ na C16SE, ale z C14Nz na se jest o wiele łatwiej. Od razu możesz wypolerować kanały dol/wyd no i oczywiście remoncik nowej głowicy by się zdał (uszczelniacze przynajmniej) i planowanie o jakieś 0,6-0,8mm. Najlepiei wtedy też wymienić pierścienie na cylindrach, bo przy zwiększonym stopniu sprężania mogą się skończyć. I najcześciej przy takich mini-me stosowany jest wałek z kadeta 13s, jest on jeszcze lepszy od tego z C14SE, ale praktycznie nie do zdobycia. Jeśli masz jakieś pytania możesz wejść na KTK i tam jest temat założoni prez Krzysia o tym jak się takie mody przeprowadza.
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"

ODPOWIEDZ