tylna wycieraczka w eFce Caravan

astra115

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 04 sie 2007, 10:17
Imię: Marcin
Auto: Astrolot F
Silnik: 1.6 16V
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin

tylna wycieraczka w eFce Caravan

#1

Nieprzeczytany post autor: astra115 »

Witam

panowie może to dziwne ale jak załączyć tylna wycieraczke w caravanie ? bo jakoś próbowałem ale nie mioge znaleść jak ?? ;/

Pozdroo

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

musisz odepchnac dzwignie wycieraczek od siebie slychac takie tykniecie i wtedy sie zalacza

astra115

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 04 sie 2007, 10:17
Imię: Marcin
Auto: Astrolot F
Silnik: 1.6 16V
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin

#3

Nieprzeczytany post autor: astra115 »

no właśnie słyszałem że się coś załącza ale nie chodzi ;/ też słychać jakby płyn do spryskiwaczy leciał tam ale nic nie drgnie ;/ jeszcze będe musiał odkręcić chyba tylną klape i zobaczyć czy tam wszystko jest ok ;/ ale chciałem się dowiedzieć od innych :?

[ Dodano: 2008-01-20, 09:56 ]
aha i jeszcze jedno dlaczego wycieraczki przednie kiedy włączam to jak zawsze jest w połowie wyłączam i one stają a nie wracaja na dół na swoje miejsce ;/ co może być czy ktoś wie :?: :!: i czy na pierwszym stopniu kiedy włącze wycieraczki to są czasowe ?bo właśnie coś jest chyba zwalone i nie ma czasowych ;/ na pierwszym stopniu nawet nie ma nic na ostatnim to tak szybko zawalają a na drugim wolniej a na pirwszym juz wcale kiedy zmieniałem filtr pp to zobaczyłem że na złączce jest jeden kabel ucięty zrobie zdjęcie wrzuce i pokaże żebyście wiedzieli ;/

Pozdrooo ;/

pasztet007

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 04 gru 2007, 3:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brzeg/Opole
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: pasztet007 »

ja nie do konca się znam ale jeżeli się nie myle ta wajcha od wycieraczek ma takie blaszki czy jak tonazwac i może nie ma styku i dlatego wsteczna nie chodzi i 1 polożenie przednich

ale powtarzam :) nie znam sie jeszcze az tak bardzo na asterce :)
TTI 880 +Lemm at 1700 obecnie

Pędzimy przez Polską dzicz
Wertepy chaszcze błota
Patrz w tył tam nie ma nic
Żałoba i sromota
Patrz w przód tam raz po raz
Cel mgłą niebieską kusi
Tam chce być każdy z nas
Kto nie chce chcieć - ten musi!
W niebieskim Astrolocie

artusb

Astro-maniak
Posty: 78
Rejestracja: 23 sty 2008, 20:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: artusb »

co do wycieraczek to sprwdz sobie manetki, przy keirownicy czy dobrze i stabilnie dzialaja, jak bedzie ok, sprawdz bezpiecznik od wycieraczek, potem sprawdz czy po wlaczneiu wycieraczk jest napiecie na stykach w tylniej wycieraczce.
jezeli sa to znaczy ze sie wycieraczka tylnia zatarla albo spalila. a co do przednich jak nie schodza do samego konca to prowdopodbnie silniczek od wycieraczek jest albo baardzo zabrudzony alebo uszkodzone sa krancowki, ktore "informuja" kiedy ma sie silnik zatrzymac. czyli generlanie tez calosc do wymiany :/
[[External Link Removed for Guests]] Serwis GSM Kraków

junek

Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 19 sty 2007, 8:25
Lokalizacja: Gdynia

#6

Nieprzeczytany post autor: junek »

artusb pisze:co do wycieraczek to sprwdz sobie manetki, przy keirownicy czy dobrze i stabilnie dzialaja, jak bedzie ok, sprawdz bezpiecznik od wycieraczek, potem sprawdz czy po wlaczneiu wycieraczk jest napiecie na stykach w tylniej wycieraczce.
jezeli sa to znaczy ze sie wycieraczka tylnia zatarla albo spalila. a co do przednich jak nie schodza do samego konca to prowdopodbnie silniczek od wycieraczek jest albo baardzo zabrudzony alebo uszkodzone sa krancowki, ktore "informuja" kiedy ma sie silnik zatrzymac. czyli generlanie tez calosc do wymiany :/
Własnie jestem po wymianie tylngo napędu wycieraczki - stary mimo pomyślnego rozwiercenia nitów obudowy nie dał się reanimować.( używany mechanizm kpl - alledrogo - 99 zł z przesyłką) Przy okazji diagnozę zaczynałem od obejrzenia kabli w złączce - rurce od nadwozia do klapy - czesta usterka - popękane kable właśnie tam (w F-ce kombi - lewa złączka do klapy, w prawej jest rurka spryskiwacza i chyba coś jeszcze, nie pamiętam). Kilka razy zdażało sie, ze jak ludziom nie działała wycieraczka, padało też ogrzewanie tylnej szyby to leciały amortyzatory klapy - nie wiem, jaki związek, może prąd tamtędy płynał, ale tak było ;)
Pzdr - Junek

[ Dodano: 2008-01-25, 07:40 ]
Dodam jeszcze, że tylna wycieraczka zasilana jest poprzez przekaźnik/przełącznik plusem po stacyjce (działa jak jest włączony zapłon), przednia ma doprowadzonego tego samego plusa na styk w mechaniźmie, i tego plusa sobie sama łapie jak już ruszy, służy on do zasilenia silnika w momencie powrotu wycieraczki do stanu spoczynku. (przekaźnik tylko startuje wycieraczkę) nawet jak już się ją wajchą wyłączy. I jak nie ma tego plusa to może tak by, że się zatrzymuje w połowie.
Pzdr. - Junek

Bertone84

Astro-maniak
Posty: 834
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warsaw by Night
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Bertone84 »

SPRAWDŹ PRZEKAŹNIK!!!! A poza tym odnośnie przednich wycieraczek jest już kilka tematów, więc bezsensu pisac w kolejnym o przednich wycieraczkach, tymbardziej, że tytuł dotyczt tylnej wycieraczki!! A tak się śmietnik robi...

ODPOWIEDZ