Astra 1.4 93r. problemy z silnikiem
Astra 1.4 93r. problemy z silnikiem
Witam wszystkich, mam problem z astra classic f 1.4i hatchback 93r. Otóż auto szarpie kiedyś rano teraz bez reguły. Nie mam gazu. Myślałem, że to od kiepskiego paliwa, włałem inne i to samo. Na jałowym biegu nierówno pracuje silnik falują obroty. Kupiłem nowy silnik krokowy i jest to samo. Włożyłem stary ponownie (nowy pewnie sprzedam), czasem zgaśnie. Dziś zdarzyło się to chyba z 8razy w jedną i drugą stronę do pracy jakies 14km. Szarpanie pojawia się na różnych biegach bez reguły co do obrotów silnika. Nie mam obrotościomierza ale na ucho raz wyższe raz niższe bez reguły. Nie pojawiają się błedy na desce. Szarpanie krótsze dłuższe też bez reguł. Strasznie mnie to irytuje. Filtr powietrza jak nowy. Świece po wymianie(nic nie dało).
Oprócz tego strasznie mi parują szyby ledwo coś widzę w ogóle.
I tak btw paliwo spadło prawie do zera a kontrolka mi się nie świeci, nie ma w tym modelu czy walnięta żaróweczka?
Co wymienić najpierw albo jak co sprawdzić. Z tego co czytałem na forum to praktycznie mnóstwo rzeczy może być dziabniętych. Proszę o pomoc.
Spalanie na mieście 10l/100km Porażka.
Oprócz tego strasznie mi parują szyby ledwo coś widzę w ogóle.
I tak btw paliwo spadło prawie do zera a kontrolka mi się nie świeci, nie ma w tym modelu czy walnięta żaróweczka?
Co wymienić najpierw albo jak co sprawdzić. Z tego co czytałem na forum to praktycznie mnóstwo rzeczy może być dziabniętych. Proszę o pomoc.
Spalanie na mieście 10l/100km Porażka.
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o szarapanie to nie wiem.
Co do zaparowanych szyb to zalewa ci kolego woda filtr przeciwpyłkowy ( kabinowy ) temat był już na forum...
W asiach z tego rocznika nie ma kontrolki rezerwy niestety, jest tylko czerwone pole na zegarze...
Co do zaparowanych szyb to zalewa ci kolego woda filtr przeciwpyłkowy ( kabinowy ) temat był już na forum...
W asiach z tego rocznika nie ma kontrolki rezerwy niestety, jest tylko czerwone pole na zegarze...
Imperare sibi maximum est imperium - panować nad sobą to najwyższa władza.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 08 gru 2007, 9:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Bartolomew, tym szarpaniem mam tzn. miałem tosamo..
1. Papier ścierny i szlifujesz kopołke z palce,m
2.swiece
3. kable.
Teraz mi nawet nieprobuje zaszarpnąć..
A szarpał mi czasami tak ze od kierownicy sie odbijałem..m Pozdarwiam :m
[ Dodano: 2008-01-22, 09:29 ]
1. Papier ścierny i szlifujesz kopołke z palce,m
2.swiece
3. kable.
Teraz mi nawet nieprobuje zaszarpnąć..
A szarpał mi czasami tak ze od kierownicy sie odbijałem..m Pozdarwiam :m
[ Dodano: 2008-01-22, 09:29 ]
Brodigy, Hmm 1.4 92rok ja jakoś mam kontrolke rezerwy, Obrotomierz Tyż.Brodigy pisze:W asiach z tego rocznika nie ma kontrolki rezerwy niestety, jest tylko czerwone pole na zegarze...
1. Astra F 1.4 (NIEBIESKA)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)
2. Vectra A 2.5 V6 (ZŁOTA)
3. VECTRA A 2.5 V6 (ZIELONA)
4. ASTRA F 1.6 (Kolor niewiadomo do końca)
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Co do szarpania jeśli nie pomoże to co pisze stefan613, .to
1)Filtr paliwa kiedy wymieniałeś ?
2) Świece i kable kiedy wymieniałeś i jak ma się stan układu zapłonowego?
3) jak masz problemy rano z zapaleniem auta lub po dłuższym postoju- warto sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa paliwa .Wadliwa Pompa paliwa może być również przyczyną tych objawów o których pisałeś.
1)Filtr paliwa kiedy wymieniałeś ?
2) Świece i kable kiedy wymieniałeś i jak ma się stan układu zapłonowego?
3) jak masz problemy rano z zapaleniem auta lub po dłuższym postoju- warto sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa paliwa .Wadliwa Pompa paliwa może być również przyczyną tych objawów o których pisałeś.
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 28 gru 2007, 18:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Leszczyny
- Kontakt:
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:59
- Imię: Paweł
- Auto: c14nz/c20ne/x20xev
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Wiec ja mam podobny problem, z tym ze mi nie gasnie silnik ani nie szarpie jedynie na biegu jalowym strasznie nierowno pracuje i sie "trzesie". Wymienilem juz silnik krokowy, przewody WN, bylem u mechanika i nie stwierdzil nic. Planuje jeszcez wymaine swiec ale nie wiem czy to cos da...
Dajcie znac jak wpadniecie na cos jeszcze.
Aha moj zaprzyjazniony mechanik stwierdzil ze to wyglada tak jakby palil na cytuje "3 i pol gara". Co musialbym zrobic zeby to naprawic ??
Dajcie znac jak wpadniecie na cos jeszcze.
Aha moj zaprzyjazniony mechanik stwierdzil ze to wyglada tak jakby palil na cytuje "3 i pol gara". Co musialbym zrobic zeby to naprawic ??
Witam ponownie, otóż pojechałem w sobotędo mechanika elektryka, niesamowity gość niejednemu znajomemu furkę naprawił, nie tylko ople robi a robi dobrze i tanio. Namiary priv nie wiem jak z kryptoreklamą.
Uszkodzeniu uległ palec czegoś tam. Część w kształcie literki T znajdująca się pod kopułką (bodajże). Cienki jestem z napraw samochodów ale się wdrażam. Naprawione w sobotęrano. Jeżdżę do tej pory i na razie nic się nie dzieje. Część przepalona. Po jej uszkodzeniu szło duże napięcie na kilka innych cześci. Cały koszt naprawy z wymianą (na używkę), sprawdzeniem lambdy, i kilku innych rzeczy wyniósł 20pln.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i uważam temat za zamknięty.
PS. Szyby również przestały parować. Nie zawsze zaskakuje przycisk od zamkniętego obiegu powietrza. Jużnaprawione. Tylko to spalanie mnie przeraża. 10l/100km ;(
Uszkodzeniu uległ palec czegoś tam. Część w kształcie literki T znajdująca się pod kopułką (bodajże). Cienki jestem z napraw samochodów ale się wdrażam. Naprawione w sobotęrano. Jeżdżę do tej pory i na razie nic się nie dzieje. Część przepalona. Po jej uszkodzeniu szło duże napięcie na kilka innych cześci. Cały koszt naprawy z wymianą (na używkę), sprawdzeniem lambdy, i kilku innych rzeczy wyniósł 20pln.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i uważam temat za zamknięty.
PS. Szyby również przestały parować. Nie zawsze zaskakuje przycisk od zamkniętego obiegu powietrza. Jużnaprawione. Tylko to spalanie mnie przeraża. 10l/100km ;(