wazne pytanko
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 mar 2008, 20:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszow
- Kontakt:
U mnie turbo slabo dmucha, w poniedziałek bede u kolejnego mechaniora, może coś pomoże. Dodam, ze po ogledzinach turbina wyglada b.dobrze, problem w tym, ze ją coś ogranicza - nie daje pełnego doładowania.Cobrettii pisze:dudnej, Jedynka jest krótka, a samochód powinien iść ciep[ły w sumie od 2000 obrotów, w tedy sie turbina załancza. Czy trzęsie tobie budą ?? jak filtr powietrza ??
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
dudnej, W takim wypadku sprawdż układ wydechowy. Jak miałem zawalony katalizator to szarpał mi strasznie silnikiem miedzy 1500 a 2000 obrotów i był mułem, Jak mesio mi wygrzebał cały kat to od razu i ma buta i nie trzęsie, jedynie lekko czuć nierówną prace przy delikatnym przyśpieszaniu w okolicach 2000 obrotków gdy turbo zaczyna tłoczyć powietrze.
Polecam też przeciągnac asterke do 4500 ( moja do tylu idzie dalej siada ), ale to już jak będzie sprawdzone co turbinke blokuje. Bo to ma znaczenie głównie w dizlach z zmienną geometrią łopat, ale i w naszych sie przydaje, ogólnie jest to czyszczenie turbiny i całego układu wydechowego z syfu który sie tworzy na codzień. Ja tam swojej nie załuje jak ciepła docisnąć. Naj lepiej na 2 albo 3 zrobić, bo poczujesz zmiane ewentualnie a na 1 nie masz na to szans. I też trzeba uważać jak przyśpieszasz bo występuje efekt zalania silnika przy obrotach poniżej 2000, czyli dostaje muła, a nie idzie, delikatnie zwiększajac dawke paliwa idzie wiele lepiej.
Polecam też przeciągnac asterke do 4500 ( moja do tylu idzie dalej siada ), ale to już jak będzie sprawdzone co turbinke blokuje. Bo to ma znaczenie głównie w dizlach z zmienną geometrią łopat, ale i w naszych sie przydaje, ogólnie jest to czyszczenie turbiny i całego układu wydechowego z syfu który sie tworzy na codzień. Ja tam swojej nie załuje jak ciepła docisnąć. Naj lepiej na 2 albo 3 zrobić, bo poczujesz zmiane ewentualnie a na 1 nie masz na to szans. I też trzeba uważać jak przyśpieszasz bo występuje efekt zalania silnika przy obrotach poniżej 2000, czyli dostaje muła, a nie idzie, delikatnie zwiększajac dawke paliwa idzie wiele lepiej.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 mar 2008, 20:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszow
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt: