wazne pytanko

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#31

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

dudnej, Jedynka jest krótka, a samochód powinien iść ciep[ły w sumie od 2000 obrotów, w tedy sie turbina załancza. Czy trzęsie tobie budą ?? jak filtr powietrza ??
[External Link Removed for Guests]

Przemmekk

Astro-maniak
Posty: 609
Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
Imię: Przemek
Auto: Astra H
Silnik: 19DTH
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik

#32

Nieprzeczytany post autor: Przemmekk »

1.7 z tego ci wiem to silnik isuzu. A norlane jest raczej jak idzie troch eciemnego dymu;)) a slyszysz słosniej jak silnik wchodzi na obroty wciskasz gaz? Ja mialem wczesniej eFke 1.6 8V to lubila przyspieszac w na wiekszych obrotach i dłuzej sie zbierala do przyspieszen

dudnej

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 23 mar 2008, 20:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

#33

Nieprzeczytany post autor: dudnej »

Cobrettii pisze:dudnej, Jedynka jest krótka, a samochód powinien iść ciep[ły w sumie od 2000 obrotów, w tedy sie turbina załancza. Czy trzęsie tobie budą ?? jak filtr powietrza ??
U mnie turbo slabo dmucha, w poniedziałek bede u kolejnego mechaniora, może coś pomoże. Dodam, ze po ogledzinach turbina wyglada b.dobrze, problem w tym, ze ją coś ogranicza - nie daje pełnego doładowania. :?

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#34

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

dudnej, W takim wypadku sprawdż układ wydechowy. Jak miałem zawalony katalizator to szarpał mi strasznie silnikiem miedzy 1500 a 2000 obrotów i był mułem, Jak mesio mi wygrzebał cały kat to od razu i ma buta i nie trzęsie, jedynie lekko czuć nierówną prace przy delikatnym przyśpieszaniu w okolicach 2000 obrotków gdy turbo zaczyna tłoczyć powietrze.

Polecam też przeciągnac asterke do 4500 ( moja do tylu idzie dalej siada ), ale to już jak będzie sprawdzone co turbinke blokuje. Bo to ma znaczenie głównie w dizlach z zmienną geometrią łopat, ale i w naszych sie przydaje, ogólnie jest to czyszczenie turbiny i całego układu wydechowego z syfu który sie tworzy na codzień. Ja tam swojej nie załuje jak ciepła docisnąć. Naj lepiej na 2 albo 3 zrobić, bo poczujesz zmiane ewentualnie a na 1 nie masz na to szans. I też trzeba uważać jak przyśpieszasz bo występuje efekt zalania silnika przy obrotach poniżej 2000, czyli dostaje muła, a nie idzie, delikatnie zwiększajac dawke paliwa idzie wiele lepiej.
[External Link Removed for Guests]

berek00

Astro-maniak
Posty: 59
Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brać kase?
Kontakt:

#35

Nieprzeczytany post autor: berek00 »

Tak o rozrząd a dokładnie o sam luz na zaworach, ja miałem taki przypadek ze były za ciasno i jak zimny to kaszlał i nie mógł załapać. Wystarczyło przeszlifować płytki regulujące luz i jest ok.
Nie ma jak Astra....It's My Life

Góral 2007

Astro-maniak
Posty: 194
Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

#36

Nieprzeczytany post autor: Góral 2007 »

To w DTL-u też to pewno trza zrobić z zaworami i bedzie lepiej palił
[External Link Removed for Guests][
Był Asterix a teraz jest Foczka

dudnej

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 23 mar 2008, 20:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

#37

Nieprzeczytany post autor: dudnej »

Czy w zwykłym zakładzie mechanik jest w stanie stwierdzić, ze katalizator jest przytkany? Czy wycina się go na zasadzie "a nuż będzie lepiej"

berek00

Astro-maniak
Posty: 59
Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Brać kase?
Kontakt:

#38

Nieprzeczytany post autor: berek00 »

Wytnij katalizator i wspawaj strumienice, ale bez katalizatora autko troszkę kopci.
Nie ma jak Astra....It's My Life

Przemmekk

Astro-maniak
Posty: 609
Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
Imię: Przemek
Auto: Astra H
Silnik: 19DTH
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik

#39

Nieprzeczytany post autor: Przemmekk »

gdzie ktos na ktoryms z forum pisał ze świece DTI uzywa przy ok 1st celcjusza i nizej ale to chyba nieprawda? Jak odpalam zimny to mi sie spiralka oznaczjaca podgrzanie swiec swieci. Wykrecal ktos z was swiece w 2.0 DTI lub DTL? bo niewiem jak je wykrecic;)

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#40

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

Przemmekk81, Z tego co wiem to w nowszych konstrukcjach świece na każdej temperaturze silnika działąją, aby ułatwić rozruch, już pomijam ze jest system szybkiego startu ( świeczki sie grzeją 2 sekundy do startu )
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ