JOszi, a więc nie chciało mi się tego naprawiać zabawa nie warta czasu, pojechałem i kupiłem cały przełącznik za 4 dychy.
apolacz, odnośnie montażu tego to bułka z masłem
odkręcasz 5 śrubek. Trzy znajdują się pod kierownicą natomiast dwie po boku kierownicy
(odkręcisz je jak kierownice skręcisz w lewo i w prawo to widać te śrubki). Teraz zdejmujesz pokrywę górną i dolną i od razu masz dostęp do przełączników. Masz takie dwa czarne zaciski chwytasz je i wyjmujesz przełącznik z kablami, następnie odczepiasz PINY i montujesz do nich nowy przełącznik !. Następnie z powrotem wkładasz przełącznik na swoje miejsce, pokrywy zakładasz i wszystko pięknie rychci
P.S Jak będziesz podłączał przełącznik do pinów to musisz takie pstryknięcie usłyszeć wtedy znaczy że do końca wlazły. W przeciwnym wypadku przy kierunkowskazach może nie odbijać.
Ogólnie wymiana tego zajęła mi jakieś 10 minutek z wkrętakiem elektrycznym
I teraz pięknie chodzi nie zapalają się już długie światła.