Nietypowy problem

gimof

Astro-maniak
Posty: 436
Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
Imię: Pan Samochodzik
Lokalizacja: Poznań(promnice)
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: gimof »

Wymień gumki zaworowe na początek...
[External Link Removed for Guests]

dekster

Astro-maniak
Posty: 70
Rejestracja: 29 gru 2007, 7:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Witnica
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: dekster »

byłem sprawqdzic cisnienie na tłokach na trzech jest po 12 a na jednym 10 nie wiem czy to jejt dobrze ze nie :D

[ Dodano: 2008-02-02, 11:30 ]
nie wiem czy wymieniac silnik czy zrbic tylko tam usczelniacze i zobaczes co sie bedzie działo

pawelg303

Astro-maniak
Posty: 173
Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
Imię: Pawel
Silnik: X14XE/LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: pawelg303 »

JOszi pisze:jak to 16zaworówka to mieścisz się w normie ;)
a czemuż to?? Wydaje mi się że to nie norma dla mnie to cholernie dużo... Mój jest 16V i dolewałem ostatnio między wymianami 0,5 czyli na 10 tyś km.

Pozdro

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: wencik »

heheh był kiedyś taki kawał " co ile wymieniasz olej?? Nie wymieniam, tylko dolewam "



Mi też dużo bierze oleju teraz i nie wiem co z tym fantem zrobić :) a pierścienie to troche roboty jest... a uszczelniacze jak się wymienia?? Trzeba głowice ściągać?
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

pawelg303

Astro-maniak
Posty: 173
Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
Imię: Pawel
Silnik: X14XE/LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: pawelg303 »

tak niestety trzeba ściągać głowice. W niektórych samochodach da się bez zdjęcia ale nei tutaj :/. Ja zmieniłem uszczelniacze i jest good. ale to zależy od przebiegu bo jak jest duży to możliwe ze pierścienie również trzeba wymienić (jak gładź jest w porządku)

Pozdrawiam

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: wencik »

No tak, ale jak juz sie sciaga glowice i zabiera za wymiane pierscieni to juz by sie robilo za jednym rozebraniem silnika. Przynajmniej ja tak mysle .(chodzi o wymiane tuleji)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

Gość

#27

Nieprzeczytany post autor: Gość »

oj panowie wy i tak macie spokój z braniem oleju ja przed wyjazdem na narty uzupełniałem 2 litry i po zrobieniu 1200 km mam olej na końcóweczce bagnetu :( chyba kupie kujawski :PP no nic nie ma co narzekać a kochać swoje asterki :))
pozdrawiam

[ Dodano: 2008-02-07, 18:54 ]
no dzisiaj uzupelnilem az 2,5 litra :? na liczniku dziennym mam troche ponad 300 kilometrow zobaczymy jak bedzie tym razem

ODPOWIEDZ