Dziwny problem diesel
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dużo chcą od ciebie za sprawdzenie kompresji. Pytałem nie dawno w takiej stacji to sprawdzenie ciśnienia + sprawdzenie wtrysków + sprawdzenie świec żarowych i przekaźników+ ustawienie zapłonu kosztuje około 200 zł. Za cały komplet. Od razu masz wszystko sprawdzone. Bo tak to pojedziesz sprawdzisz ciśnienie okaże się np. oki a tobie nadal źle pali a więc jedziesz sprawdzać gdzieś indziej świece i tak będziesz jeździł i płacił tu 100 zł tam np. 50 zł. I albo trafisz co mu jest albo nie. Więc radzę jedź i sprawdź wszystko na raz wtedy będziesz wiedział na czym stoisz. Pozdro.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Dokladnie to za 50 zl to tez mi sprawdzil wtryski i cisnienie moze poszukaj jakiegos innego mechanika moze troche tanszego
[ Dodano: 2008-02-06, 23:29 ]
Wracajac do tematu swiece kupilem dzisiaj nowe NGK koszt 120 zl i nadal jest ten sam problem ciezko jest zapalic;/Grzeje 2 razy swiece kreci na pusto leci dymek ale nie lapie dopiero jak nagrzeje jeszcze raz swiece to dopiero zalapie;/ Czy zaplon sam moglby sie przestawic?? :/
[ Dodano: 2008-02-06, 23:29 ]
Wracajac do tematu swiece kupilem dzisiaj nowe NGK koszt 120 zl i nadal jest ten sam problem ciezko jest zapalic;/Grzeje 2 razy swiece kreci na pusto leci dymek ale nie lapie dopiero jak nagrzeje jeszcze raz swiece to dopiero zalapie;/ Czy zaplon sam moglby sie przestawic?? :/
Pozdrawiam mata12
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja myślę że ty masz problem albo z pompą wtryskową albo z jakimś przekaźnikiem lub słabe ciśnienie. Możesz też mieć gdzieś nieszczelny przewód paliwowy i łapie powietrze. Wymień filtr powietrza i załóż jak jeszcze nie masz założonego tzw. zawór zwrotny na przewód paliwa pomiędzy filtrem a pompą. Przyjedź do Lublina na spot w niedzielę to coś jeszcze podumamy. Powodzenia
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;