Bardzo słaba zbiórka
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- mat9999rr
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 sie 2008, 10:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 paź 2007, 11:16
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w moim isuzu turbinka zaczyna pompować od 3tyś ale lekko dopiero przy 3.5 tyś osiąga max ciśnienie czyli 0.65bar - testowane miernikiem
w tym silniku jak się bardzo słabo zbiera z dołu to jest jeszcze inna możliwość tzn podnieść nieco dawkę na pompie wtryskowej co za bardzo nie zaszkodzi a autko będzie się o dużo lepiej zbierać z dołu - sam wypróbowałem po tym jak byłem na hamowni i mi wyszedł wynik 74KM przy 4tyś obrotów i bardzo słaby moment obrotowy. Rozmawiałem wtedy z gościem i mi podpowiedział, że najprawdopodobniej będzie pompa wtryskowa de regulacji.
po tym podniosłem dawkę kręcąc śrubką do tego stopnia żeby nie dymił przy przygazówce i z asterki zrobiła się rakieta - myślę że wróciła o swojej seryjnej mocy, ale to już powie kolejne hamowanie
w tym silniku jak się bardzo słabo zbiera z dołu to jest jeszcze inna możliwość tzn podnieść nieco dawkę na pompie wtryskowej co za bardzo nie zaszkodzi a autko będzie się o dużo lepiej zbierać z dołu - sam wypróbowałem po tym jak byłem na hamowni i mi wyszedł wynik 74KM przy 4tyś obrotów i bardzo słaby moment obrotowy. Rozmawiałem wtedy z gościem i mi podpowiedział, że najprawdopodobniej będzie pompa wtryskowa de regulacji.
po tym podniosłem dawkę kręcąc śrubką do tego stopnia żeby nie dymił przy przygazówce i z asterki zrobiła się rakieta - myślę że wróciła o swojej seryjnej mocy, ale to już powie kolejne hamowanie
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 16 cze 2008, 1:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przepraszam za małego offtopa Ale mam pytanie do Ciebie JOszi - którą to śrubką należy kręcić żeby podnieść dawkę? Gdybyś mógł mi to zobrazować jakoś, byłbym wdzięczny.
Bo pomimo że moja Asterka się jako-tako zbiera, to nie czuć juz takiego kopa jak na początku, kiedy zagościła u mojego ojca (miała przejechane wtedy już 150000, a czuć było wgniatanie w fotel przy przyspieszaniu). Teraz ma przejechane 285000 i wiadomo że winą trzeba obarczać głównie turbinę (bo tego świstu też nie słychać jak na początku). Jednak skoro mówisz że taki zabieg może podnieść jej dynamike, to chętnie bym spróbował
Pozdrawiam.
Bo pomimo że moja Asterka się jako-tako zbiera, to nie czuć juz takiego kopa jak na początku, kiedy zagościła u mojego ojca (miała przejechane wtedy już 150000, a czuć było wgniatanie w fotel przy przyspieszaniu). Teraz ma przejechane 285000 i wiadomo że winą trzeba obarczać głównie turbinę (bo tego świstu też nie słychać jak na początku). Jednak skoro mówisz że taki zabieg może podnieść jej dynamike, to chętnie bym spróbował
Pozdrawiam.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Qrvich tu masz manual dotyczący podkręcenia silnika isuzu w corsie [External Link Removed for Guests]
nie przejmuj się że dotyczy silnika 1.5TD w corsie bo to praktycznie takie same silniki i działa to w ten sam sposób
tam masz zdjęcia i opisy ja podniosłem tylko dawkę a ciśnienie zostawiłem w spokoju
nie przejmuj się że dotyczy silnika 1.5TD w corsie bo to praktycznie takie same silniki i działa to w ten sam sposób
tam masz zdjęcia i opisy ja podniosłem tylko dawkę a ciśnienie zostawiłem w spokoju
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 16 cze 2008, 1:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
- Imię: Marcin Destylator
- Auto: Astra H 1.9 cdti
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Żory/Ballymena
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
musisz sobie do tego zrobić miernik ciśnieniadestylator pisze:joszi a jak można sprawdzic samemu ciśnienie jakie daje turbinka ?? i jakie ono powonno być w dtl-u ??
Ja kupiłem w sklepie ze sprężarkami najprostszy miernik ciśnienia do 2bar za 20zł do tego w sklepie z wężami hydraulicznymi i akcesoriami kupiłem końcówkę na wężyk żeby można było podpiąc wężyk do miernika do tego jeszcze trójnik i wężyk o średnicy wewnętrznej 6mm.
Jak już masz wszystko skompletowane to szukasz w autku pompy wtryskowej. Z dekielka pompy powinien wychodzić wężyk i wchodzić do kolektora dolotowego. Z całym miernikiem wpinasz się za pomocą trójnika w ten wężyk i zostaje tylko odpalić autko i przygazować.
niestety nie wiem jakie dtl powinien mieć ciśnienie