po rozgrzaniu asia nie chodzi na bp
po rozgrzaniu asia nie chodzi na bp
hmm prosze o pomoc znajomy mechanik juz sie poddal moja astra pierwsze odpalenie rano na zimnym silniku na bp odpala bez zarzutu i idzie nia jechac na bp iedy sie rozgrzeje odmawia posluszenstwa i nie idzie nia jechac gasnie szarpie dlawi sie muli :/ itp na szczescie mam LPG i na LPG silnik pyka bez zarzutu na cieplym jak i zarówno na zimnym silniku. ale kiedy skonczy mi siue gaz nie dojade do stacji na bp zostaje mi chol albo czekac az astra ostygnie. POMOCY. :/
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
Macek, hmmm wg mnie szukaj przyczyny w czujnikach, np czujnik temp cieczy chlodzacej, moze cos z map sensorem, ciezko powiedziec mozesz miec cos np z wtryskiwaczzem albo jakies kiepskie paliwo, hmmm ciezka sprawa a nie masz zadnych bledow
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 07 gru 2007, 21:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: potęgowo
- Kontakt:
mo brat mial taki sam problem we fiescie - po rozgrzaniu silnika samochód poczatkowdo dlawił mu się pozniejszarpał, po zgaszeniu silnika nie mógł go od razu odpalic, musiał czekać aż silnik ostygnie i wina tego byl czujnik cieczy chłodzącej- sprawdz u siebie ten czujnik.
Podłaczałes samochód pod kompa? pokazuje jakieś błędy?
Podłaczałes samochód pod kompa? pokazuje jakieś błędy?
moja asterka
[External Link Removed for Guests]
sprzedam części silnikowe astra 1.4 oraz dużo części do astry 1.6 [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
sprzedam części silnikowe astra 1.4 oraz dużo części do astry 1.6 [External Link Removed for Guests]
- Frost
- Posty: 3214
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:30
- Imię: Przemek
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: ...1.6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 01 sty 2008, 13:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wawa - Yelonki
- Kontakt:
- Frost
- Posty: 3214
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:30
- Imię: Przemek
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: ...1.6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
no to pomierzyć oba
Kontrola oporności czujnika przy różnych temperaturach - Dane techniczne
Temperatura Oporność
20 oC Około 2950 Ω
40 oC Około 1450 Ω
70 oC Około 500 Ω
100 oC Około 320 Ω
Kontrola sygnału z sondy -
Dane techniczne
Napięcie Zmiany od 0,2 - 1 V
* Uruchomić silnik i rozgrzać do normalnej temperatury pracy
* Wyłącznik zapłonu w pozycję OFF
* Nie rozłączać wtyczki przewodu od sondy
* Podłączyć przewody multimetru cyfrowego, a lepiej oscyloskopu pomiędzy przewód sondy Lambda a masę
* Uruchomić silnik, zwiększyć obroty do około 2000obr/min i obserwować czy zachodzą zmiany napięcia w podanym zakresie
* Pozostawić silnik na parę minut na wolnych obrotach i znowu obserwować zachodzące zmiany napięcia
* Powtórzyć wyżej opisane czynności kilkakrotnie, upewniając się że zachodzą zmiany napięcia, co świadczy o tym że sonda pracuje
Ja pomiarów dokonywałem za pomocą oscyloskopu analogowego ustawionego na zakresie pomiaru napięć stałych 0,2V/dz i zaobserwowałem około 30 zmian napięcia w podanym wyżej zakresie w ciągu 1 minuty.
Kontrola oporności czujnika przy różnych temperaturach - Dane techniczne
Temperatura Oporność
20 oC Około 2950 Ω
40 oC Około 1450 Ω
70 oC Około 500 Ω
100 oC Około 320 Ω
Kontrola sygnału z sondy -
Dane techniczne
Napięcie Zmiany od 0,2 - 1 V
* Uruchomić silnik i rozgrzać do normalnej temperatury pracy
* Wyłącznik zapłonu w pozycję OFF
* Nie rozłączać wtyczki przewodu od sondy
* Podłączyć przewody multimetru cyfrowego, a lepiej oscyloskopu pomiędzy przewód sondy Lambda a masę
* Uruchomić silnik, zwiększyć obroty do około 2000obr/min i obserwować czy zachodzą zmiany napięcia w podanym zakresie
* Pozostawić silnik na parę minut na wolnych obrotach i znowu obserwować zachodzące zmiany napięcia
* Powtórzyć wyżej opisane czynności kilkakrotnie, upewniając się że zachodzą zmiany napięcia, co świadczy o tym że sonda pracuje
Ja pomiarów dokonywałem za pomocą oscyloskopu analogowego ustawionego na zakresie pomiaru napięć stałych 0,2V/dz i zaobserwowałem około 30 zmian napięcia w podanym wyżej zakresie w ciągu 1 minuty.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 28 gru 2007, 18:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Leszczyny
- Kontakt:
dzieki chlopaki za podpowiedzi skorzystam z waszych rad i posprawdzam to wszystko komputer mi pokazuje bledy typu cos z czujnikiem cieczy chlodzacej i na gazie wyskakuja bledy typu sonda lambda wysoka mieszanka paliwa i drugi sonda lambda uboga mieszanka paliwa. filterek byl wymieniony i nic nie daje to a poza tym to nie chodzi o wyzsze predkosci tylko o to kiedy auto sie rozgrzeje ale i tak dzieki. chcial bym zeby to tylko byl ten czujnik bo juz powoli mam dosc mojej asterki ale z opla nie zrezygnuje hehe
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: