[1.7 td (isuzu)]problem z zimnym rozruchem

Gość

[1.7 td (isuzu)]problem z zimnym rozruchem

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

koledzy moze wy mi pomozecie bo juz tyle przegrzebalem i nie moge poukladac w jaki sposob dziala urzadzenie zimnego rozruchu w tym silniku i jak to sie reguluje :roll: za podpowiedzi i wyjasnienie z gory dzieki ;)

Rafal1975

#2

Nieprzeczytany post autor: Rafal1975 »

Witaj Kolego
Do ustawienia obrotów tzw. zimnego rozruchu służy śrubka po lewej stronie pompy paliwa, stojąc od strony rozrządu. Najlepiej ustawiać na zimnym silniku. A co do odpalenia zimnego silnika warto sprawdzić ustawienie przerw na zaworach, w tych silnikach to ważne.
Pozdrawiam

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

zimny rozruch w isuzu jest sterowany chyba podciśnieniem. u mnie to działa tak że jak autko odpali to musi trochę pochodzić i dopiero załącza się ssanie zwiększając obroty - dziwnie to strasznie działa :/ może mam coś uszkodzone?

[ Dodano: 2008-02-05, 16:11 ]
Rafal1975 pisze:A co do odpalenia zimnego silnika warto sprawdzić ustawienie przerw na zaworach, w tych silnikach to ważne.
o luzy zaworowe chodzi?

Gość

#4

Nieprzeczytany post autor: Gość »

JOszi, wlasnie u mnie tez obroty podwyzszaja sie jak sie zagrzeje.I o co tu chodzi?mi wydaje sie ze "ssanie" nie jest uruchamiane podcisnieniem tylko jest przy pompie termostacik podlaczony do ukladu chlodzenia i to on jest za to odpowiedzialny ale moze znajdzie sie madra glowa i wytlumaczy jak to dziala :/

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

sam nie wiem :/ może z tym termostacikiem masz racje. Ja mogę powiedzieć tylko że u mnie to przez 2 lata nie działało i tak naprawdę jak uruchomiłem to tej zimy to nie jest dużo lepiej. Jedyna dobra rzecz to że jak się już te ssanie uruchomi i obroty wzrosną to silnikiem już tak nie telepie :D ale i tak zawsze musze po odpaleniu wprowadzić autko na te 1500obrótów i poczekać chwilę aż ssanie załapie.

[ Dodano: 2008-02-05, 16:43 ]
kto ma isuzu nie się wypowie jak u niego działa ssanie ;)

destylator

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
Imię: Marcin Destylator
Auto: Astra H 1.9 cdti
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Żory/Ballymena
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: destylator »

Panowie nie ssanie a przyśpieszacz zapłonu :D może ten typ tak ma, najważniejsze że odpala :D
TTi 880 + SIRIO ML 145

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

taa ale coraz gorzej :D musze w końcu luzy zaworowe wyregulować :D

a zwiększanie obrotów to czym nazwiesz bo na pewno nie jest to przyśpieszacz zapłonu ;)

mata12

Astro-maniak
Posty: 137
Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: mata12 »

A cos takiego jak ssanie ma 1.7D 1992 rok oplowski bez turbiny??Bo u mnie nic takiego sie nie wlacza;/
Pozdrawiam mata12

Gość

#9

Nieprzeczytany post autor: Gość »

koledzy moze wiecie co to za urzadzenie(oznaczone na obrazku jako 1) bo chyba ono jest odpowiedzialne za przyspieszenie wtrysku i ewentualne podniesienie obrotow.A i moze wiecie w jakiej pozycji powinien byc bolczyk wychodzacy z tego urzadzenia gdy jest zimno a w jakiej jak jest cieply silnik(bolczyk oznaczony jako2)
Ostatnio zmieniony 06 lut 2008, 20:29 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

na jakim zdjęciu? :D

ODPOWIEDZ