[1.7 td (isuzu)]problem z zimnym rozruchem

Gość

#11

Nieprzeczytany post autor: Gość »

no wlasnie probuje i nie moge :/

[ Dodano: 2008-02-06, 20:50 ]
JOszi pisze:na jakim zdjęciu? :D
[External Link Removed for Guests]

[ Dodano: 2008-02-06, 22:24 ]
koledzy moze wiecie co to za urzadzenie(oznaczone na obrazku jako 1) bo chyba ono jest odpowiedzialne za przyspieszenie wtrysku i ewentualne podniesienie obrotow.A i moze wiecie w jakiej pozycji powinien byc bolczyk wychodzacy z tego urzadzenia gdy jest zimno a w jakiej jak jest cieply silnik(bolczyk oznaczony jako2) [External Link Removed for Guests]

[ Dodano: 2008-02-07, 17:58 ]
nikt nie pomoze :?: [External Link Removed for Guests]

Wydra

Astro-maniak
Posty: 393
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: nieobecny
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Wydra »

u mnie jest tak ze jak odpale ma najpierw jakies 600 obrotow po jakis ja wiem 10 sekundach bez dodawania gazu wskoczy na 1200 pozniej na 1000 a pozniej juz zostaje na 800. a Przemoo od nas ze slaska ma tak podobno ze odpali i przez caly czas ma 1 tys obrotow wiec ten typ tak ma i nie ma zasady na to najwidoczniej :)

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Wydra to co masz to w sumie nie jest normalne ;) powinien wskoczyć od razu na te 800 potem dać 1200 i potem znowu na 800 :D ale szczerze to u mnie czasem jak jest zimno to też schodzi ponizej obrotów ;) taka uwaga to ten silnik powinien mieć ustawione wolne obroty na ciepłym silniku na 900 a na zimnym na tym ssaniu 1100-1200 - podnieś te obtoty na 900 to nie powinien wtedy schodzić z obrotów ;) -tylko pamiętaj że jak podkręcisz obroty na ciepłym to musisz od razu wyregulować obroty na zimnym bo się przestawią ;)
Wydra pisze:a Przemoo od nas ze slaska ma tak podobno ze odpali i przez caly czas ma 1 tys obrotow wiec ten typ tak ma i nie ma zasady na to najwidoczniej :)
Ma tak bo ma rozregulowane ssanie na tych śrubkach co za to odpowiadają ;) miałem tak samo przez 2 lata i dopiero w tym sobie to naprawiłem :/ w moim wypadku było tak przez mechanika który nie wiedział jak się podkręca obroty w tym silniku i zepsuł :/

Wydra

Astro-maniak
Posty: 393
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: nieobecny
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: Wydra »

Joszi mam dobrze ale jak odpale musi zalapac dopiero wtedy ma juz 800 mialem wymieniany pasek klinowy ostatnbio wiec moze zle naciagneli mi alternator i na poczatku pasek sie slizga ale to by bylo slychac tak czy siak jest dobrze ;] ak sie rozgrzeje ma 800 obrotow fakt troszke trzesie ale to sobie podniose na srubce od linki gazu chyba wiecej nie potrzeba

ODPOWIEDZ