Strasznie falują obroty,brak obrotów biegu jałowego. 1.4 8v

Gość

Strasznie falują obroty,brak obrotów biegu jałowego. 1.4 8v

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam wszystkich! Jeśli podobny temat gdzieś był, to przepraszam, ale jestem tu nowy :oops:
Mam problem z moją Astrą , mianowicie na początku auto paliło, ale strasznie falowały obroty, wolnych nie trzymał wcale, wyświetliłsię kod usterki 22 < czujnik położenia przepustnicy- zbyt niskie napięcie>. po wyjęciu i przeczyszczeniu styków i skasowaniu kodu błędu<odłączyłem akumlator> po ponownym podłączeniu go, nadal się pali ta pomarańczowa kontrolka, sprzwdzam kod i cały czas wyświetla kod 12, czyli brak usterki, ale dlaczego to świeci?? Aha i obroty nadal falują strasznie , jaby sam sobie dodawał gazu, bez dodania gazu nie odpali. sprawdzałem czujnik położenia przepustnicy - wszystko z nim jest ok, tylko martwi mnie jedno, gdy go założe to musze go troche naciągnąć czyli przpustnica jest na zero, a czujnik jest tak , jakby była już uchylona(czyli tak jakby nie pasowały otwory na czujnik) ... czy to możliwe że jest on nie od tego modelu? dlaczego tak falują te obroty, Prosze o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi

piotrek15

#2

Nieprzeczytany post autor: piotrek15 »

A silniczek krokowy czysciłeś bo wolne obroty to tylko od niego zależą?

*czarny*

Astro-maniak
Posty: 186
Rejestracja: 28 paź 2007, 20:48
Imię: Pawel
Auto: Ford Mondeo Mk II
Silnik: 2.5 V6
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: TSK-->TST-->WRA itd

#3

Nieprzeczytany post autor: *czarny* »

piotrek15 pisze:A silniczek krokowy czysciłeś bo wolne obroty to tylko od niego zależą?
Dokladnie tak jak kolega napisal wykrec krokowca i go wyczysc w benzynie ekstrakcyjnej ja mialem identyczny problem ale u mnie okazalo sie ze komp swirowal wymienilem i ok....
Na pokładzie...CB: Uniden PRO 520XL + WILSON LITTLE WIL ...szerokości...:]
[External Link Removed for Guests]

WaldazZz

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: WaldazZz »

A jak nie krokowiec to bym sięzabrał za uszczelki pod monowtryskiem.
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"

ja37

V.I.P.
Posty: 6030
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

A jak już rozbierałeś krokowca, to czy nie zgubiłeś oringu, który powinien na nim być?
Lewego powietrza nie ciągnie?
Jak bez gazu nie odpala, to może wtryskiwacz strasznie leje?

Gość

#6

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. dziś zajme sie tym krokowcem. Ale czy krokowiec ma coś do tego , że na wyższych obrotach też strasznie falują? znaczy raz się jakby dusi, a raz jakby sam sobie gazu dodał. Po prostu jechać się nie da. Autko jest z niemiec i z tego co patrze , to większość czujników wygląda na nowe. Martwi mnie też to, że po dłuższym 'kręceniu' silnika nie wszystkie świece sa pozalewane .. :roll:

szary

#7

Nieprzeczytany post autor: szary »

To na pewno nie krokowiec, bo jak krokowiec się zacina to są albo cały czas za niskie obroty na luzie albo bardzo wysokie. Bardziej by obstawiał to co pisali koledzy żeby sprawdzić uszczelkę pod mono wtryskiem i zobaczyć czy nie łapie ci gdzieś lewego powietrza.

pnkra

Astro-maniak
Posty: 292
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: pnkra »

Michallo, mam to samo z falowaniem obrotów w czasie jazdy. Sprawdzone już wszystko pod maską. Jedynie wtryskiwacz strasznie leje benzyną. Być może to jego wina, albo pozostaje sterownik silnika.
[External Link Removed for Guests]

Gość

#9

Nieprzeczytany post autor: Gość »

sprubuj rozgrzać silnik i odłącz rurkę od podciśnienia przy podszybiu i napisz mi jaka była reakcja pozdrawiam

ODPOWIEDZ