Tnie opony na przedniej osi od wewnętrznej strony
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POLANDIA
- Kontakt:
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
i tu kolega ma racje gdyz kola ktore sa napedzane ciagna do przodu i z takiego ustawienia \-/ robi sie takie |-| i to jest prawidlowo lecz dla kol tylniych w naszych asterkach trzeba ustawic /-\ bo one sa ciagnie te i leca do tylu i sie prostuja. Oczywiscie przy tym wszytko jest w minutach. Swoja droga ja tez musze ustawic zbieznosc w swoim osiolku bo mi sciaga z tego co pamietam to mam tak |-/ ale ustawianie geo w astrze to nie jest fajna zabawa. pozdrawiampawelg303 pisze:Jeśli dobrze pamietam na przednim napędzie powinna byc rozbieżnośc oczywiście zgodna z instrukcją.
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Dokładnie niestety w większości trzeba grzać te końcówki drążka kierowniczego dla ustawienia bo nie można obrócić :/pabllo_85 pisze:ale ustawianie geo w astrze to nie jest fajna zabawa. pozdrawiam
_________________
Lupo pisze:a kąt pochylenia\wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ??
kąt ten odpowiada za samoczynne "wracanie" kół to pozycji jazdy na wprost czyli w praktyce jeśli skręcamy i jedziemy to kierownica "sama" wraca do jazdy na wprost.
Pozdrawiam