Tnie opony na przedniej osi od wewnętrznej strony

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

.. no napewno w F-ce. :P
[External Link Removed for Guests]

Lupo

Astro-maniak
Posty: 128
Rejestracja: 15 maja 2007, 1:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Lupo »

NAITOP pisze:.. no napewno w F-ce. :P
Sory faktycznie :P
Obrazek

Gość

#13

Nieprzeczytany post autor: Gość »

pawelg303 pisze:Jeśli dobrze pamietam na przednim napędzie powinna byc rozbieżnośc oczywiście zgodna z instrukcją.
i tu kolega ma racje gdyz kola ktore sa napedzane ciagna do przodu i z takiego ustawienia \-/ robi sie takie |-| i to jest prawidlowo lecz dla kol tylniych w naszych asterkach trzeba ustawic /-\ bo one sa ciagnie te i leca do tylu i sie prostuja. Oczywiscie przy tym wszytko jest w minutach. Swoja droga ja tez musze ustawic zbieznosc w swoim osiolku bo mi sciaga z tego co pamietam to mam tak |-/ ale ustawianie geo w astrze to nie jest fajna zabawa. pozdrawiam

pawelg303

Astro-maniak
Posty: 173
Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
Imię: Pawel
Silnik: X14XE/LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: pawelg303 »

pabllo_85 pisze:ale ustawianie geo w astrze to nie jest fajna zabawa. pozdrawiam
_________________
Dokładnie niestety w większości trzeba grzać te końcówki drążka kierowniczego dla ustawienia bo nie można obrócić :/

Lupo pisze:a kąt pochylenia\wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ??

kąt ten odpowiada za samoczynne "wracanie" kół to pozycji jazdy na wprost czyli w praktyce jeśli skręcamy i jedziemy to kierownica "sama" wraca do jazdy na wprost.

Pozdrawiam

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ostatnio ja była próba ustawiania geo w mojej Asterce to dałem sobie max 45 minut na ta operacje i co bylem zdruzgotany bo po tych 45 minutach ledwo pluzowalem kontry i regulacje :(

ODPOWIEDZ