powyżej 140km/h zapala sie kontrolka check engine ??? Pomocy

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#11

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

recyrkulator spalin :)

RaVi86

#12

Nieprzeczytany post autor: RaVi86 »

ale czy w 92 roczniku go montowali bo z tego co ja wiem to montowali go od chyba 93 roku ale nie jestem pewien gdzies o tym czytałem a jaki jest koszt tego recylkulatora ?

misiek

Astro-maniak
Posty: 1063
Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: gdansk / penarth uk
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: misiek »

hmm nie jestem pewien czy egr ja mialem padniety i auto palilo jak smok i byly klopoty z wolnymi obrotami
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold

[External Link Removed for Guests]

RaVi86

#14

Nieprzeczytany post autor: RaVi86 »

ja raczej kłopotów z wolnymi obrotami nie mam a komputer nie pokazuje mi dużego spalania srednio 6-7,5 l. chyba ze mam ciezka noge wtedy pokazuje duze spalanie ;)

oplenik

#15

Nieprzeczytany post autor: oplenik »

WITAM
Ja miałem taki problem ze przy 150km/h zapalała mi sie lampka ABS i potem check engine. Denerwowało mnie to i rozpędziłem auto do 205km/h (strasznie to było głupie z mojej strony bo mogłem uszkodzić silnik) i stało się zapaliły mi sie wszystkie kontrolki silnik skoczył na max obroty i pozostał tylko serwis. USZKODZONY był regulator napięcia w alternatorze, po jego wymianie wszystko jest OK.
Pozdrawiam

RaVi86

#16

Nieprzeczytany post autor: RaVi86 »

ja ABS-u nie mam i to moze i lepiej bo zamiast jednej kontrolki paliły by mi sie dwie ;-) ja narazie z tym jezdze ale pomyse nad tym regulatorem ;-)

ODPOWIEDZ