temperatura

Gość

temperatura

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Przez 100 km jazdy w trasie wskazówka temperatury pozostawała cały czas na niebieskim polu Czy to normalne? Jeśli nie to prosze o podpowiedź co mam robić Z góry dziękuję

mata12

Astro-maniak
Posty: 137
Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: mata12 »

Nie wiem dokladnie ale chyba bedzie to termostat temp powinna sie trzymac chyba kolo pierwszej kreski za niebieskim polem przynajmniej u mnietak bylo w dieslu:P:D
Pozdrawiam mata12

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#3

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Sprawdz czy Ci kabelek nie spadl z czujnika :mrgreen: Jesli chodzi o temp. to powinna byc jak kolega wyzej mowi - na pierwszej kresce nad niebieskim polem ;) Zeby bylo smieszniej to gdy wczoraj wracalismy ze spota z Wa-wy to mi pokazywal temp 0 :mrgreen: Spadl mi wlasnie kabelek :mrgreen:
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

mmmJG

#4

Nieprzeczytany post autor: mmmJG »

Ja mam bardzo podobnie, ale w momencie gdy tylko wdrapuje się na górke, temperatura rośnie.

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#5

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

A plyn chlodniczy to ma w silniku? :mrgreen:
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Usunięty użytkownik 3235

#6

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Może być wina czujnika temperatury. U mnie tak jest że przy normalnej jeździe mam na pierwszej kresce za niebieskim polem(podczas jazdy). Dojadę do np świateł to spadnie na niebieskie pole potem znów wzrośnie. Jak jeżdżę po mieście dłużej to jest tak że jakiś czas jest na niebieskim polu, a potem wzrośnie na pierwszą kreskę i tak trzyma. Płyn jest, układ szczelny i odpowietrzony, ogrzewanie działa ok, wiatrak went. włącza się przy 100.
Jak temp. na zewn. jest ok. 0 to podczas jazdy w trasie mam na pierwszej kresce nad niebieskim polem, a jak temp. na zewn. powyżej 0(tak jak w dzień jest 6-7stopni) to podczas jazdy mam wskazanie pośrodku pierwszego pola nad niebieską kreską.

Więc będzie to albo czujnik walnięty albo sam zegar

dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: dikser »

u mnie tez tak rosła i malała i okazało sie ze to termostat.wymieniłem i jest perfecto :mrgreen:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 3235

#8

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Na razie pojeżdżę tak jak jest. Nie bardzo mam ochotę demontować rozrząd żeby dostać się do termostatu. Tym bardziej, że do wymiany rozrządu mam jeszcze ok. 20kkm.
Czy w obecnym stanie coś może się dziać negatywnego? Zużycie paliwa tu pominę bo wychodzi mi w granicach 7-7.5L w cyklu mieszanym z przewaga jazdy po W-wie, w trasie jakieś 6.7 z prędk. od 100-130/h

[ Dodano: 2008-02-20, 15:31 ]
Swoją drogą termostat gdyby był walnięty to uważam, że powietrze z nawiewów leciało by letnie przy ogrzewaniu na full. U mnie grzeje ok, szybko sie ogrzewa wnętrze pojazdu. Miałem kiedyś auto z uszkodzonym termostatem i nawet odcinek drogi 80km nie powodował, że temp silnika była ok. 90st ale wtedy i ogrzewania nie było(letniuśkie powietrze leciało z nawiewów)

Gość

#9

Nieprzeczytany post autor: Gość »

No właśnie ... NIe wiem co mam robic w sumie bo to najprawdopodobniej termostat Ale rozrząd był niedawno temu wymieniany a boje się tak dalej jeździc z walniętym termostatem Dzięki i pozdrawiam

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

walniety termostat to aż tak bardzo nie szkodzi ;) będzie Ci autko więcej palić jedynie.

ODPOWIEDZ