beznadziejny problem diesel GM - DTL
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Słuchaj też miałem taki problem w asterce F dtl. Po nocy po prostu ciężko paliła. Podobne kombinacje uskuteczniałem po koleji od osprzętu po elektronikę itd. Wszystko było ok. Ręce mi opadały. W końcu wpadła mi w ręce używana pompa wtryskowa moja również się pociła i to tak dosyć obficie. Zrobiłem podmiankę. Po odpowietrzeniu układu problem zniknął.
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
mysle ze to moze byc wina pompy dlatego chce ja wyczyscic i poogladac gdzie sie poci - a potem wizyta u jakiegos dobrego pompiarza
jeden z mechanikow stwierdzil, ze to moze byc tak ze ona po dluzszym postoju nie trzyma cisnienia w ukladzie stad tak kiepsko pali po dlugim postoju
dlatego tez podobno zakladanie zaworkow zwrotnych niewiele daje
no zobaczymy jak to bedzie - pytalem o diagnostyke pompy - to koszt 90-150 zl w zaleznosci od tego czy jest z elektronika czy bez - w kazdym razie mam boscha
jeden z mechanikow stwierdzil, ze to moze byc tak ze ona po dluzszym postoju nie trzyma cisnienia w ukladzie stad tak kiepsko pali po dlugim postoju
dlatego tez podobno zakladanie zaworkow zwrotnych niewiele daje
no zobaczymy jak to bedzie - pytalem o diagnostyke pompy - to koszt 90-150 zl w zaleznosci od tego czy jest z elektronika czy bez - w kazdym razie mam boscha
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Całkiem możliwe że nie trzyma ciśnienia, z tego co wyczytałem sprawdzałeś wszystkie połączenia i powroty. Ja wtedy nic nie kombinowałem przy tej starej pompie po prostu drugą zamontowałem a nad tą starą nawet się nie zastanawiałem bo zaczął chodzić normalnie bo zaraz po tym sprzedałem Asie. Mam jeszcze tą starą pompę gdzieś w garażu. Polsce Ci dobry serwis Boscha koło Sochaczewa. Jeden z najlepszych w Polsce. Diagnoza 100% bez owijania w bawełnę ale biorą też swoje.
[ Dodano: 2008-02-25, 16:58 ]
Jeżeli byś chciał to serwis nazywa się ECODIESEL tel +48506069097. Zadzwoń zapytaj. To jedyny serwis w Polsce który dysponuje sprzętem specjalistycznym w tej klasie.
[ Dodano: 2008-02-25, 16:58 ]
Jeżeli byś chciał to serwis nazywa się ECODIESEL tel +48506069097. Zadzwoń zapytaj. To jedyny serwis w Polsce który dysponuje sprzętem specjalistycznym w tej klasie.
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 20 mar 2008, 22:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ok Tarnów
- Kontakt:
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 20 mar 2008, 22:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ok Tarnów
- Kontakt:
Dzięki kolego, a miałeś taki podobny przypadek? U mnie to się nie codziennie pojawia a szczególnie po dłuższym postoju ok8-10 godz. Bo jak postoi 2-4 godz to pali elegancko. Nie jestem dobrze zorientowany bo samochód posiadam od 3 tyg. A wcześniej to raczej z benzyną miałem do czynienia.
[ Dodano: 2008-03-27, 15:46 ]
Po ściągnięciu obudowy zobaczyłem że są mokre przewody przelewowe- więc wymieniłem je dziś na nowe. Mogło to być przyczyną zapowietrzania i trudności z odpalaniem.
Słyszałem też że można wgrać nowszego softa i świece żarowe sie wcześniej załączą, ale okazało sie że mam juz najnowszego.
Teraz zobaczę jak będzie po wymianie tych wężyków.
[ Dodano: 2008-03-27, 15:46 ]
Po ściągnięciu obudowy zobaczyłem że są mokre przewody przelewowe- więc wymieniłem je dziś na nowe. Mogło to być przyczyną zapowietrzania i trudności z odpalaniem.
Słyszałem też że można wgrać nowszego softa i świece żarowe sie wcześniej załączą, ale okazało sie że mam juz najnowszego.
Teraz zobaczę jak będzie po wymianie tych wężyków.