beznadziejny problem diesel GM - DTL
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
beznadziejny problem diesel GM - DTL
witam
odwiedzam kolejnych mechaników, sam coś kombinuje i...
problem polega na tym ze auto po postoju kilkunastogodzinnym ma problemy z odpaleniem - obojętnie czy jest mróz czy jest ciepło
sprawdzana była kompresja, zmienione końcówki wtrysków, sprawdzałem na nadmiarze czy się nie zapowietrza - włożyłem kawałek przezroczystego przewodu - ani jednej bańki powietrza, ustawiony został zapłon, założony zaworek zwrotny na zasilaniu paliwem.
auto po odpaleniu rano i zgaszeniu może stać na mrozie dobrych 6-8 godzin i odpala bez większego problemu, a jeżeli stoi 10-12 i więcej bez odpalania to ma problem
no i pytanie - co to może jeszcze być?
odwiedzam kolejnych mechaników, sam coś kombinuje i...
problem polega na tym ze auto po postoju kilkunastogodzinnym ma problemy z odpaleniem - obojętnie czy jest mróz czy jest ciepło
sprawdzana była kompresja, zmienione końcówki wtrysków, sprawdzałem na nadmiarze czy się nie zapowietrza - włożyłem kawałek przezroczystego przewodu - ani jednej bańki powietrza, ustawiony został zapłon, założony zaworek zwrotny na zasilaniu paliwem.
auto po odpaleniu rano i zgaszeniu może stać na mrozie dobrych 6-8 godzin i odpala bez większego problemu, a jeżeli stoi 10-12 i więcej bez odpalania to ma problem
no i pytanie - co to może jeszcze być?
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
- Imię: Marcin Destylator
- Auto: Astra H 1.9 cdti
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Żory/Ballymena
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
sprawdzałem przekaźnik świec jest tylko jedna rzecz która mnie zastanawia to to, że po podłączeniu miernika między masę akumulatora a świece po załączeniu zapłonu miernik nie pokazuje od razu tych 11 czy 12 V tylko napięcie stopniowo rośnie no ale nie wiem może tak ma być
a co do ssania to załącza się - jak sie silnik rozgrzeje to obroty spadają do ok 800 a na ssaniu jakieś 1100-1200
a co do ssania to załącza się - jak sie silnik rozgrzeje to obroty spadają do ok 800 a na ssaniu jakieś 1100-1200
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
No mi jak sie pompa rozciekla to zabulilem 1200 zl z tym ze walek uszczelniacze elektrozawory powymieniali mi odrazu a z paleniem jest roznie teraz cosik szwankuje ale zauwazylem ze krocej mi sie pali kontrolka od swiec moze to oznaka ze jakas padla chociaz wymienialem niedawno a masz tak samo jak ja ze jak jest silnik cieply to swiece juz nie zagrzeja przy odpalaniu?
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
- Imię: Krzysztof
- Auto: Skoda Octavia
- Silnik: 1,8 20 V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt: