beznadziejny problem diesel GM - DTL

Lis-Witalis

Astro-maniak
Posty: 293
Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
Imię: Krzysztof
Auto: Skoda Octavia
Silnik: 1,8 20 V
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Lis-Witalis »

Sprawdziłeś już tą pompę :?:
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

czesc ano nie sprawdzilem bo cieplej sie zrobilo i autko zdecydowanie lepiej pali z rana
dzis chce wyczyscic pompe bo poci sie i obserwowac ktoredy cieknie - potem zawioze do mechanika jak cos

Dzafi

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Dzafi »

Słuchaj też miałem taki problem w asterce F dtl. Po nocy po prostu ciężko paliła. Podobne kombinacje uskuteczniałem po koleji od osprzętu po elektronikę itd. Wszystko było ok. Ręce mi opadały. W końcu wpadła mi w ręce używana pompa wtryskowa moja również się pociła i to tak dosyć obficie. Zrobiłem podmiankę. Po odpowietrzeniu układu problem zniknął.
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

mysle ze to moze byc wina pompy dlatego chce ja wyczyscic i poogladac gdzie sie poci - a potem wizyta u jakiegos dobrego pompiarza
jeden z mechanikow stwierdzil, ze to moze byc tak ze ona po dluzszym postoju nie trzyma cisnienia w ukladzie stad tak kiepsko pali po dlugim postoju
dlatego tez podobno zakladanie zaworkow zwrotnych niewiele daje
no zobaczymy jak to bedzie - pytalem o diagnostyke pompy - to koszt 90-150 zl w zaleznosci od tego czy jest z elektronika czy bez - w kazdym razie mam boscha

Dzafi

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Dzafi »

Całkiem możliwe że nie trzyma ciśnienia, z tego co wyczytałem sprawdzałeś wszystkie połączenia i powroty. Ja wtedy nic nie kombinowałem przy tej starej pompie po prostu drugą zamontowałem a nad tą starą nawet się nie zastanawiałem bo zaczął chodzić normalnie bo zaraz po tym sprzedałem Asie. Mam jeszcze tą starą pompę gdzieś w garażu. Polsce Ci dobry serwis Boscha koło Sochaczewa. Jeden z najlepszych w Polsce. Diagnoza 100% bez owijania w bawełnę ale biorą też swoje.

[ Dodano: 2008-02-25, 16:58 ]
Jeżeli byś chciał to serwis nazywa się ECODIESEL tel +48506069097. Zadzwoń zapytaj. To jedyny serwis w Polsce który dysponuje sprzętem specjalistycznym w tej klasie.
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!

mX17DTL

Astro-maniak
Posty: 96
Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: siemianowice śląskie
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: mX17DTL »

dzieki :) u nas tez jest dosc dobry serwis - bosch'a tyle ze podobnie dosc drodzy sa ale co zrobic skorzystam z ich pomocy w przyszlym tygodniu cos mysle a jutro postaram sie pompe wymyc i zobaczymy co dalej

MariuszP

Astro-maniak
Posty: 224
Rejestracja: 20 mar 2008, 22:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ok Tarnów
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: MariuszP »

A gdzie koledzy montujecie ten zaworek zwrotny na którym przewodzie? I jaka średnica ma być? Mam chyba podobny problem z odpalaniem rano( jakby brakowało mu paliwa). Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam

mata12

Astro-maniak
Posty: 137
Rejestracja: 28 lis 2007, 23:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: mata12 »

Zaworek montuje sie na przewodzie miedzy filtrem paliwa a pompa paliwa a o jakiej srednicy nie wiem bo w warsztacie mi zakladali :P
Pozdrawiam mata12

MariuszP

Astro-maniak
Posty: 224
Rejestracja: 20 mar 2008, 22:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ok Tarnów
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: MariuszP »

Dzięki kolego, a miałeś taki podobny przypadek? U mnie to się nie codziennie pojawia a szczególnie po dłuższym postoju ok8-10 godz. Bo jak postoi 2-4 godz to pali elegancko. Nie jestem dobrze zorientowany bo samochód posiadam od 3 tyg. A wcześniej to raczej z benzyną miałem do czynienia.

[ Dodano: 2008-03-27, 15:46 ]
Po ściągnięciu obudowy zobaczyłem że są mokre przewody przelewowe- więc wymieniłem je dziś na nowe. Mogło to być przyczyną zapowietrzania i trudności z odpalaniem.
Słyszałem też że można wgrać nowszego softa i świece żarowe sie wcześniej załączą, ale okazało sie że mam juz najnowszego.
Teraz zobaczę jak będzie po wymianie tych wężyków.

ODPOWIEDZ