jeszcze raz o błedach
jeszcze raz o błedach
witam!
wczoraj pisalem o bledach. dzisiaj przeliczylem jeszcze raz, oto co mi wyszlo:
0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0412 Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
0230 Przekaźnik pompy paliwa
0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0120 Czujnik położenia przepustnicy
1502 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji
zaslepilem zawór EGR. silnik odrazu zaczal rowniej pracowac. zastanawiam sie czy musze wymieniac te wszystkie czujniki bo koszt jest jednak nie maly. mam zamontowany gaz i nie nazekam na prace ani na gazie ani na pb.
wczoraj pisalem o bledach. dzisiaj przeliczylem jeszcze raz, oto co mi wyszlo:
0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0412 Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
0230 Przekaźnik pompy paliwa
0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0120 Czujnik położenia przepustnicy
1502 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji
zaslepilem zawór EGR. silnik odrazu zaczal rowniej pracowac. zastanawiam sie czy musze wymieniac te wszystkie czujniki bo koszt jest jednak nie maly. mam zamontowany gaz i nie nazekam na prace ani na gazie ani na pb.
-
- Posty: 421
- Rejestracja: 27 sie 2007, 15:42
- Imię: Cichy
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: StOliCa
Coś mi się wydaje że silnik chodzi w trybie awaryjnym i odrzuca wszystkie czujniki. Odłącz akumulator na 2-3 minuty. Podłącz, przejedź się autem , zatrzymaj się i sprawdź ponownie kody usterek. Odczytaj ponownie kody napisz. Pomyślimy co z tym zrobić Uaktualnij profil lub w poście opisz auto: rok, silnik (najlepiej oznaczenie)
Audi A6 C6 3.0TDI + virus
-
- Posty: 421
- Rejestracja: 27 sie 2007, 15:42
- Imię: Cichy
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: StOliCa
slawekz, podaj rok astry ale sam tego nie ruszysz. To tryb awaryjny. Pewnie jak jedziesz na benzynie to odcina zapłon w granicach 3500-4000 obrotów, na postoju nie odetnie ale w czasie jazdy na pewno. Musisz jechać na TECH2 lub autoscanem i zrobić test poszczególnych urządzeń.
Audi A6 C6 3.0TDI + virus
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 26 sie 2007, 1:47
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra F Sport,Vectra B Sport
- Silnik: X16SZR,X18XE
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam!
jeżeli mogę coś zasugerować to PO ODłąCZENIU akumulatora zewrzyj klemy na 2-3min by rozładować kondensatory podtrzymujące pamięć ustawień kompa,po czym podłącz akumulator i uruchom silnik BEZ DODAWANIA GAZU,pozostaw auto na biegu jałowym/na luzie/do momentu aż temperatura na tyle wzrośnie i włączy się wentylator chłodnicy.Podczas tej operacji ważne jest by nie dodawać gazu gdyż komputer powoli wraz ze wzrostem temperatury silnika ,,uczy,,się i wprowadza w pamięć nowe ustawienia pracy silnika.Są to rady które kilka dni temu otrzymałem od znajomego mechanika bo mam również zbliżony problem z silnikiem.
Warto spróbować,może pomoże.Jeśli nie, to Musisz jechać na TECH2 lub autoscanem i zrobić test poszczególnych urządzeń jak pisał cichykk
jeżeli mogę coś zasugerować to PO ODłąCZENIU akumulatora zewrzyj klemy na 2-3min by rozładować kondensatory podtrzymujące pamięć ustawień kompa,po czym podłącz akumulator i uruchom silnik BEZ DODAWANIA GAZU,pozostaw auto na biegu jałowym/na luzie/do momentu aż temperatura na tyle wzrośnie i włączy się wentylator chłodnicy.Podczas tej operacji ważne jest by nie dodawać gazu gdyż komputer powoli wraz ze wzrostem temperatury silnika ,,uczy,,się i wprowadza w pamięć nowe ustawienia pracy silnika.Są to rady które kilka dni temu otrzymałem od znajomego mechanika bo mam również zbliżony problem z silnikiem.
Warto spróbować,może pomoże.Jeśli nie, to Musisz jechać na TECH2 lub autoscanem i zrobić test poszczególnych urządzeń jak pisał cichykk
KRIS DENT NYSA