montaż poduszki powietrznej w kierownicy

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

montaż poduszki powietrznej w kierownicy

#1

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »

Cześć, zwracam się już z kolejnym pytaniem do Was ponieważ do tej pory mnie nigdy nie zawiedliście! :)...Dobra, posmarowałem już...:D

Chodzi mi o ponowne zamontowanie poduszki powietrznej w kierownicy. Wiem, że do tego zadania potrzebuje:
- kierownicę z poduszką
- taśmę
- sterownik poduszek( sensor )

O ile z zamontowaniem poduszki z kierownicą i taśmą sobie poradzę samodzielnie ( mam nadzieje) to z zainstalowaniem tego sterownika będę miał problem podejrzewam. Stąd moje pytanie do Was:
- gdzie ten sensor ( czujnik) trzeba zamontować ? W którym miejscu on się znajduje ?

I czy oprócz zamontowania sensora i podlączenia do niego tych różnych bzdetów wszystko już będzie hulało ? Jakieś błędy z kompa trzeba wyrzucać ?

Jestem zielony w tym temacie jak tablica w podstawówce.

Uprzedzając odpowiedzi w stylu : (...) trzeba było jeździć z taką kierownicą bez poduszki(...) i itp proszę o nie wyrażanie swojej opini :D

Rozmawiałem na ten temat z gościem z ASO i powiedział, że da się takie coś zrobić :)
Może ktoś z Was się orientował ile kosztowałaby ewentualnie robocizna bo części już mam :)
Black Lady from Cracow

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
major_25

Astro-maniak
Posty: 672
Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
Imię: Tomek
Auto: brak
Silnik: brak
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: major_25 »

dac to sie da ... ja bym jednak tego nie robil ze wzgledu na bezpieczenstwo.... strzeli ci taka poducha w twarz potem i sie zdziwisz
[External Link Removed for Guests]

iwan87

Astro-maniak
Posty: 259
Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: iwan87 »