a miała byc ekonomiczna 1,7 TDS
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie-taka metoda jest g.o wartaRysiu84 pisze:widzisz tankuje sobie zbiornik za 100zł jest to 25 l tankowanie odbywa sie na zbiorniku w którym zaświeciła się niedawno lampka rezerwy leje 25 litrów jadę sobie robię niecałe 250 km i znowu zaczyna się palić rezerwa wiem że ta metoda nie jest za bardzo miarodajna ale łatwo sobie to przekalkulować
zatankuj na full zjeździj zbiornik potem na full a potem ile weszło paliwa x100 podziel przez przejechane kilometry a potem pogadamy o spalaniu
każdy wie jak wskazują wskaźniki paliwa w oplach więc na razie sie nie przejnuj i najpierw dobrze sprawdz spalanie
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 04 paź 2007, 20:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: nieobecny
- Kontakt:
przeczysc wtryski mnie to kosztowalo 150 zł ale roznica jest, sprawdz pompe moze ona podaje nie taka mieszanke, nie patrz na wskaznik i na rezerwe bo moja rezerwa nawet przy pelnym baku czasem sie zapali ja moim jak zapier... po miescie po 150 km/h ( znaczy obwodnicy) pali no ja wiem 8 to jest maxymalnie.Turbina ma duzo do gadania bo jak nie ma odpowiedniego sprezenia to dupa i wszystko mulowate i slabe no i pali duzo :] ostatnio widzialem tira mowil na CB ze turbinka mu padla a jak go minolem to musialem zahamowac bo kopcil jak cholera i gosc mowil ze mu kopci a jak wyzywal ile mu teraz pali i ze nie da rady do bazy zjechac hehe , na twoim miejscu wyczyscil bym wtryski. Pompa to juz chyba w ostatecznosci.
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Nie chce w tym temacie sie specjalnie produkowac. Bo co do TDS nie mam za wiele do powiedzenia. Ale skoro mnie zmuszasz to wg mnie w DTL na mojej trasie gdy temp jest koło "0" rano to moglo by być mniej, w dodatku ze ja po odpaleniu mam w sumie droge gdzie poniżej 70 nie zchodze i tak koło 5 km. WIęc wg. mnie mogło bybyć ciutke mniej.mX17DTL pisze:Cobrettii napisał/a:
Powiem tylko ze sam termostat az takm nie powinien podnieść spalania. są przypuszczenia ze ja mam walnięty termostat ( temat sie toczy ) i w mieście spalanie kolo 7 mi wychodzi na DTL-u. trasa w jedną strone to koło 8 km.
to spalanie 7l to duzo wg Ciebie?
Ale mówie ze termostat nie powinien wpłynąc na podniesienie spalania o 3 litry. OIczywiscie zależy od miasta też. Ojciec jeżdząc po poznaniu na silniki 1.9 TDI ( z kompem ) miał spalanie 9,3 litra...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 lut 2008, 11:17
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Dziękuje wszystkim za wyczerpanie tematu. postanowiłem w tym, tygodniu zrobić te wtryski, zatankuję samochodzik do pełna i zobaczymy co będzie się działo.
A co do wskaźnika nie mam się nim sugerować ???? Bo po wymianie tych filtru tak jakby maja wskazówka zmniejszyła prędkość
[ Dodano: 2008-02-25, 20:48 ]
Panie Wydra tzn. Mateuszu masz może namiary na kolesia co ci robił wtryski bo widzę że ty jesteś z Czeladzi ja z Katowic więc blisko siebie mieszkamy . Może ten twój mechanik będzie bardziej kompetentny niż ci co są tu u mnie
[ Dodano: 2008-02-25, 20:59 ]
Wydra, Panie Wydra tzn. Mateuszu masz może namiary na kolesia co ci robił wtryski bo widzę że ty jesteś z Czeladzi ja z Katowic więc blisko siebie mieszkamy . Może ten twój mechanik będzie bardziej kompetentny niż ci co są tu u mnie
A co do wskaźnika nie mam się nim sugerować ???? Bo po wymianie tych filtru tak jakby maja wskazówka zmniejszyła prędkość
[ Dodano: 2008-02-25, 20:48 ]
Panie Wydra tzn. Mateuszu masz może namiary na kolesia co ci robił wtryski bo widzę że ty jesteś z Czeladzi ja z Katowic więc blisko siebie mieszkamy . Może ten twój mechanik będzie bardziej kompetentny niż ci co są tu u mnie
[ Dodano: 2008-02-25, 20:59 ]
Wydra, Panie Wydra tzn. Mateuszu masz może namiary na kolesia co ci robił wtryski bo widzę że ty jesteś z Czeladzi ja z Katowic więc blisko siebie mieszkamy . Może ten twój mechanik będzie bardziej kompetentny niż ci co są tu u mnie
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Wskaźnik traktuj bardziej oriętacyjnie. Jak on Ci wskazuje 25 litrów to w sumie możesz mieć przedział 23-27 w zbiorniku. Tu naprawde nie ma czym sie sugerować. Ja też zauwazylem u siebie drobne wachania w zależności od tego czy jade, z jaka prędkością jade i jak stoje..A co do wskaźnika nie mam się nim sugerować ????
Możemy przyjąc ze moment zapalenia sie rezerwy ( no nie tak ze migła ale troszke sie świeci ) to jest +/- taki sam. To jak dla mnie jedyny miarodajny punk odniesienia na wskażniku ( jak wogóle można tu mówić o miarodajności )
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
juz gdzies pisalem jak sprawdzic ile pali... zalej pełen bak (po wypłacie) ale po kurek zebys widzial ropke we wlewie i zakrec dobrze przejedz 100km i olej z dystrybutora znowu full... ile Ci wejdzie tak jak ostatnio tyle Ci pali na 100 jak zrobisz 200 to podziel ile Ci wejdzie na dwa proste i łatwe... to jest jedyna metoda jaka sprawdzisz inczej sie nie ma jak nie masz komp...;]
pozdro
pozdro
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt: