Podłużnica
- Wąski Bia
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Podłużnica
Witajcie nabyłem astrę i mam problem z pękniętą podłożnicą z tyłu po lewej stronie co z tym zrobić zaspawać i cieszyć sie aSiA czy pozbyć sie jej. jeśli ktoś wie jakie są koszty itp to proszę o info z góry dzięki.
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Spróbuj popytać tu:
[External Link Removed for Guests]
Wyślij emila, może mają podłuznice do eFki.
[External Link Removed for Guests]
Wyślij emila, może mają podłuznice do eFki.
- Wąski Bia
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- Wąski Bia
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Hehehe, kiedyś się Łady Nivy spawało, bo tam podłuznice gnic lubiły a nadwozie samonośne to jak ktoś cisnął w terenie to na słupkach lakier w nowej odpryskiwał tak buda pracowała. To ludzie wspawywali różne kątowniki zimnogięte podłuznice wzmacniali, potem zabezpieczali przed rdzą. W Astrze lepiej nie kombinować. Podobno niedawno jakaś panienka stuknęła nowo sprowadzoną beemką w cośtam przy 40km/h i się jej rozpołowiła od tego spawania Lepiej takie strategiczne części jak podłużnice wymieniać na nowe.