nie chce wchodzic na oroty
nie chce wchodzic na oroty
witam
mam problem, mianowicie moja astra nie chce wchodzic na obroty. zeby ruszyc musze dodac sporo gazu a i tak rusza jak by byla na hamulcu. po rozpedzeniu jakos leci ale tez wyczuwalne so delikatne szarpania. astra 1.4 16v rok 98 z gazem. prosze o pomoc
mam problem, mianowicie moja astra nie chce wchodzic na obroty. zeby ruszyc musze dodac sporo gazu a i tak rusza jak by byla na hamulcu. po rozpedzeniu jakos leci ale tez wyczuwalne so delikatne szarpania. astra 1.4 16v rok 98 z gazem. prosze o pomoc
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 13 lis 2007, 21:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
dzsiaj ja probowalem odpalic i ledwo lapie, jak zapali to obroty przez jakas minute moze 2 utrzymuja sie tak na 500 silnik ledwo zipie, ale po chwili lapie i jest prawie normalnie(tez taki przymulony). zamowilem dzisiaj przewody WN( bo troche jakby swiecily) swiece nowe. jak przelacze na gaz to odrazu pada
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
slawekz, A jak system zimnego rozruchu wygląda ? jest coś w rodzaju ssania ( pytam bo nie znana jest mi ta konstrukcja ). A moze mieszanka ??
Jest jeszcze dróga kwestia. Jak ze spalaniem ? czy przypadkiem nie przeskakuje w tryb serwisowy ( jeżeli ma taką możliwość )
P.S. może glupie niektóre pytania ale nie znam konstrukcji tego silnika.
Jest jeszcze dróga kwestia. Jak ze spalaniem ? czy przypadkiem nie przeskakuje w tryb serwisowy ( jeżeli ma taką możliwość )
P.S. może glupie niektóre pytania ale nie znam konstrukcji tego silnika.
[External Link Removed for Guests]
chyba to nie jest problem ze ssaniem, bo wczoraj zrobilem ok 900 km(lublin-zakopane-lublin) i to sie zaczelo w drodze powrotnej. a w lubline to juz tragedia nie moglem ruszyc spod swiatel. dziwilo mnie tez ze musialem czesto przy wyprzedaniu wrzucac trojke. spalnaie na gazie ok. 8,2 nie oszczedajac.nie wiem coto moze byc. jakis czas temu wywolywalem kody uterek.
wyskoczylo mi min:
0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0412 Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
0230 Przekaźnik pompy paliwa
0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0120 Czujnik położenia przepustnicy
1502 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji
troche duzo :/ , ale te bledy to bylo jakies tydzien moze dwa temu, a asterka jezdzila cacy az do wczoraj
wyskoczylo mi min:
0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
0412 Zawór sterujący „A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego
0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza
0230 Przekaźnik pompy paliwa
0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata
0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"
0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP
0120 Czujnik położenia przepustnicy
1502 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera
1405 Uszkodzenie zaworu EGR
1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji
troche duzo :/ , ale te bledy to bylo jakies tydzien moze dwa temu, a asterka jezdzila cacy az do wczoraj
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Zczytaleś kody a robiłeś coś w kierunku ich usunięcia ??
Mi to moze wyglądać na jakiś stan serwisowy ( czy jak on sie nazywa ) ale chyba check engine powinno się rzazyć w tedy.
Albo masz bląd na kompie, albo coś Ci pada. I tu tylko mozolne sprawdzanie kazdej cześci ( tak to dla mnike wygląda, ale lepiej jak doda coś od siebie ktoś kto ma ten silnik )
Mi to moze wyglądać na jakiś stan serwisowy ( czy jak on sie nazywa ) ale chyba check engine powinno się rzazyć w tedy.
Albo masz bląd na kompie, albo coś Ci pada. I tu tylko mozolne sprawdzanie kazdej cześci ( tak to dla mnike wygląda, ale lepiej jak doda coś od siebie ktoś kto ma ten silnik )
[External Link Removed for Guests]
gadalem ze znajomym mechanikiem, mowi ze to najprawdopodobniej to czujnik polozenia walka rozrzadu. umowilem sie w poniedzaialek na komputer, moze cos wykaze
[ Dodano: 2008-03-02, 09:30 ]
dzisaj zauwazylem ze jak juz sie zagrzeje to chodzi w miare normalnie. jak jest zimny ale juz troche chodzi na pb i przelacze go na gaz to jak puszcze gaz to gasnie
[ Dodano: 2008-03-03, 17:19 ]
bylem dzisiaj na kompie. i nic nie wykazalo. meczanik powiedzaial ze to sa bledy chwilowe. po wykasowani bylo to samo. sprawdzili kompresje: 10,5;10,5;8,5;9,5 atm. czyli chyba ok.odkrecali wydech, filtr powietrza i nic. sprawdzali walki rozrzadu . spedzilem ta 8 godzin i wyjechalem takim samym samochodem jak wjechalem. bede sprawdzal dzisiaj jescze cewke ale juz normalnie mozna ...........
[ Dodano: 2008-03-07, 12:30 ]
znalazlem usterkę, okazalo sie ze poluzowal sie klin na wale korbowym i przestawil sie zaplon. po wymianie kola zebatego smiga jak dawniej
[ Dodano: 2008-03-02, 09:30 ]
dzisaj zauwazylem ze jak juz sie zagrzeje to chodzi w miare normalnie. jak jest zimny ale juz troche chodzi na pb i przelacze go na gaz to jak puszcze gaz to gasnie
[ Dodano: 2008-03-03, 17:19 ]
bylem dzisiaj na kompie. i nic nie wykazalo. meczanik powiedzaial ze to sa bledy chwilowe. po wykasowani bylo to samo. sprawdzili kompresje: 10,5;10,5;8,5;9,5 atm. czyli chyba ok.odkrecali wydech, filtr powietrza i nic. sprawdzali walki rozrzadu . spedzilem ta 8 godzin i wyjechalem takim samym samochodem jak wjechalem. bede sprawdzal dzisiaj jescze cewke ale juz normalnie mozna ...........
[ Dodano: 2008-03-07, 12:30 ]
znalazlem usterkę, okazalo sie ze poluzowal sie klin na wale korbowym i przestawil sie zaplon. po wymianie kola zebatego smiga jak dawniej