Temperatura pracy Astry 1.7 DTL 1995 oraz info wentylatora
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
ale o czym ty w tym momencie mowisz??moze wogóle włozymy silnik do chłodni na -50 i wyjmiemy termostat i sprawdzimy... :/ ty mowisz o siniku z termostatem czy bez bo troche motasz....wiadomo że jak silnik nie ma termostatu to wskazówka sie nie podniesie bo obieg jest cały czas otwarty.nic nowego nie wymysliłesto proponuje wyjecie termostatu i przekonanie sie co sie wtedy stanie czy faktycznie nie spadnie temp? oczywiscie lacznie z zalaczaniem i wylaczaniem cieplego nawiewu
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
jak nie ma termostatu to wskazowka sie nie podniesie? to Ty Kolego dikser cos nowego wymyslasz nie ja i to Ty kolego dikser mowisz cos o tym ze jak termostat jest dobry to nie ma szans zeby zmiana temp nawiewu do kabiny powodowala zmiane temp na wskazniku dlatego tez zasugerowalem wyjecie termostatu i sprawdzenie czy taki zabieg spowoduje zmiane czy tez nie - oczywiscie nie mowie ze to bedzie zmiana o 10st bo taka na pewno nie
i co z tym ma chlodnia wspolnego to wybacz ale nie rozumie
i konkludujac... naucz sie wnikliwie czytac co ktos pisze a nie tylko wyrywac kawalki zdan z kontekstu
i co z tym ma chlodnia wspolnego to wybacz ale nie rozumie
i konkludujac... naucz sie wnikliwie czytac co ktos pisze a nie tylko wyrywac kawalki zdan z kontekstu
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
zeby wogóle sie nagrzał samochód bez termostatu silnik musi chodzic na przysłowiowym ssaniu a temp.zewnetrzna musi byc naprawde duża.ale nie wiem co taki test da kolegomX17DTL, .mój termostat przed wymiana wogóle nie chodził.jak go wyjałem to rozpadl mi sie w rekach.temp wychodziła lekko ponad niebieskie pole a samochód palił zamiast 10 to 13 bo był nie dogrzany.raz na tydzien złapał tem.(bo akurat sie zamknał)wentylator sie załączył i znów wskazówka na niebieskie pole.mX17DTL pisze:proponuje wyjecie termostatu i przekonanie sie co sie wtedy stanie czy faktycznie nie spadnie temp?
tak dokładnie,a jak podniesie to leciutko.mX17DTL pisze:jak nie ma termostatu to wskazowka sie nie podniesie?
chłodnia była ironia.chyba znasz to słowo...mX17DTL pisze:co z tym ma chlodnia wspolnego to wybacz ale nie rozumie
jednego nie rozumiem w twojej wypowiedzi kolego mX17DTL, mianowicie na jaka cholere wyjmowac termostat..... :/mX17DTL pisze:to Ty Kolego dikser cos nowego wymyslasz nie ja i to Ty kolego dikser mowisz cos o tym ze jak termostat jest dobry to nie ma szans zeby zmiana temp nawiewu do kabiny powodowala zmiane temp na wskazniku dlatego tez zasugerowalem wyjecie termostatu i sprawdzenie czy taki zabieg spowoduje zmiane czy tez nie
napisz tylko gdzie wyrwałem kawałek zdania to cie przeprosze.i to ty kolego naucz sie wnikliwie i ze zrozumieniem czytac... :/mX17DTL pisze:naucz sie wnikliwie czytac co ktos pisze a nie tylko wyrywac kawalki zdan z kontekstu
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
jezeli bez termostatu nie ma szans na zagrzanie silnika to w takim razie ja mam grzejnik zamiast silnika bo u mnie temp w czasie jazdy miejskiej rosnie tyle ze moze jest jakas roznica miedzy benzyna a dieslem - tego nie wiem
a co do wyrywania z kontekstu
"to proponuje wyjecie termostatu i przekonanie sie co sie wtedy stanie czy faktycznie nie spadnie temp? oczywiscie lacznie z zalaczaniem i wylaczaniem cieplego nawiewu"
jezeli przyjmiemy wersje
"to proponuje wyjecie termostatu i przekonanie sie co sie wtedy stanie czy faktycznie nie spadnie temp?"
to faktycznie masz racje
a co do wyrywania z kontekstu
"to proponuje wyjecie termostatu i przekonanie sie co sie wtedy stanie czy faktycznie nie spadnie temp? oczywiscie lacznie z zalaczaniem i wylaczaniem cieplego nawiewu"
jezeli przyjmiemy wersje
"to proponuje wyjecie termostatu i przekonanie sie co sie wtedy stanie czy faktycznie nie spadnie temp?"
to faktycznie masz racje
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
to nie jest wyrwane z kontekstu...pozatym co ty gadasz za głupoty ze nie masz termostatu i masz normalna temp pracy silnika...takie bajki to mozesz pisac,ale nie w technicznym...
samochód nie zagrzał by ci sie ,a napewno nie w zime.i w tedy tak jak mówisz by było.jak chciał bys puścic powietrze do samochodu to ściagnał by ci zz silnika
samochód nie zagrzał by ci sie ,a napewno nie w zime.i w tedy tak jak mówisz by było.jak chciał bys puścic powietrze do samochodu to ściagnał by ci zz silnika
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
ano widzisz glupot nie gadam nie mam termostatu i silnik sie zagrzewa w czasie jazdy miejskiej Ty wiesz swoje ja wiem swoje i tyle koniec tematu szkoda zycia na przegadywanie siedikser pisze:to nie jest wyrwane z kontekstu...pozatym co ty gadasz za głupoty ze nie masz termostatu i masz normalna temp pracy silnika...takie bajki to mozesz pisac,ale nie w technicznym...
samochód nie zagrzał by ci sie ,a napewno nie w zime.i w tedy tak jak mówisz by było.jak chciał bys puścic powietrze do samochodu to ściagnał by ci zz silnika
wiesz jak jest w polsce 3 polakow 4 zdania w jednej kwestii
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
wy sie kłucicie a ja powiem tak. Temperatura pracy silnika DTL z astry F to 90 stopni. jak masz mniej jedż na zmiane termostatu. Możesz mieć wiecej ( korki i słabe zchladzanie )
Na walniętym termostacie wskazówka może podejść do 90 stopni ( mój sie chyba na 70 otwieral a 90 potrafiłem osiagnąć, na chwile, ale zawsze )
Na walniętym termostacie wskazówka może podejść do 90 stopni ( mój sie chyba na 70 otwieral a 90 potrafiłem osiagnąć, na chwile, ale zawsze )
[External Link Removed for Guests]