Temperatura pracy Astry 1.7 DTL 1995 oraz info wentylatora
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rychnowo
- Kontakt:
Temperatura pracy Astry 1.7 DTL 1995 oraz info wentylatora
Niedawno kupiłem Astrę z 1995r 1.7 DTL hatchback 3-drzwiowa i mam problem (prawdopodobnie). Moja astra trzyma mi temperaturę na mieście ok. 94-95 a jak sie ostro "wstawia" to i do 97 potrafi dobić. Na trasie spada do 92-93 a jak duży ogień na tłoki idzie to ok. 96.Zaznaczam ze termostat nowy i sprawny głowica cała bo była robiona uszczelka pod głowica i mechanik nic nie mówił.Przed wymiana temp. taka sama była...
1 pytanie:
Czy to normalka?? i jak wam trzyma temperatura w tych astrach??
2pytanie:
Czy wentylator ma 2 biegi??
Wracając do treści wyżej.Jeśli wentylator jest 2-biegowy to znaczy ze jest zwalony czujnik i nie załącza 1 biegu i tym sposobem niezałączony pierwszy bieg nie schładza silnika co daje takie temperatury.Mechanik sprawdzał i na krótko wentylator działał.
Proszę o odp. !!!!!
1 pytanie:
Czy to normalka?? i jak wam trzyma temperatura w tych astrach??
2pytanie:
Czy wentylator ma 2 biegi??
Wracając do treści wyżej.Jeśli wentylator jest 2-biegowy to znaczy ze jest zwalony czujnik i nie załącza 1 biegu i tym sposobem niezałączony pierwszy bieg nie schładza silnika co daje takie temperatury.Mechanik sprawdzał i na krótko wentylator działał.
Proszę o odp. !!!!!
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 03 mar 2008, 22:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wiec tak. Mialem problem z grzaniem sie samochodu (Astra 96 1.7 TD). Okazalo sie, ze mam dziure w chlodnicy... obecnie sytuacja wyglada tak (po wymianie), podczas jazdy temperatura jest na stale ponizej 90 (ciezko okresli jaka, gdyz zegar jest nieprecyzyjny). Gdy stoje w korku, wtedy rosnie, ale wlacza sie wentylator...
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 02 gru 2007, 14:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kartuzy
- Kontakt:
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 10 lis 2007, 22:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Przed wymianą termostatu mogłem jechać w trasie nawet 100km i wskazówka ledwo ponad niebieskie pole się wychylała. Nie mówię o mroźnych dniach czy nocach. Wtedy ledwo drgnęła z miejsca. Po wymianie termostatu(akurat przy okazji wymiany rozrządu) temperatura podczas jazdy to 90-92stopnie, a w korku nawet do 100 dojdzie i wiatrak się załącza. Po wymianie autko mniej pali...
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt:
hej
pisalem w tej sprawie niedawno w innym poscie
ja mam termowylacznik w chlodnicy 2-stopniowy 95 i 105 st.
ale pierwszy bieg nie dziala - tzn nawet po zmostkowaniu kablem wtyczki - slychac przekaznik ale wentylator nie kreci
natomiast drugi bieg dziala po zmostkowaniu
tez sie zastanawialem nad tym jaka ma byc temp - bardzo szybko mi lapie temp ok 93-95
niedawno wywalilem termostat i teraz w korkach dochodzi do 95-97 ale jak rusze spada dosc szybko
gdzies czytalem o oporniku wentylatora - ale szczerze mowiac nie mam bladego pojecia gdzie go szukac moze nie ma go t tych modelach w ogole?
mierzylem napiecie na stykach silnika na pierwszym biegu bylo cos ponad 10V na drugkim ok 12V tyle ze nie wiem moze zwalony jest silnik wentylatora skoro nie chce dzialac na tym nieszczesnym pierwszym biegu?
pisalem w tej sprawie niedawno w innym poscie
ja mam termowylacznik w chlodnicy 2-stopniowy 95 i 105 st.
ale pierwszy bieg nie dziala - tzn nawet po zmostkowaniu kablem wtyczki - slychac przekaznik ale wentylator nie kreci
natomiast drugi bieg dziala po zmostkowaniu
tez sie zastanawialem nad tym jaka ma byc temp - bardzo szybko mi lapie temp ok 93-95
niedawno wywalilem termostat i teraz w korkach dochodzi do 95-97 ale jak rusze spada dosc szybko
gdzies czytalem o oporniku wentylatora - ale szczerze mowiac nie mam bladego pojecia gdzie go szukac moze nie ma go t tych modelach w ogole?
mierzylem napiecie na stykach silnika na pierwszym biegu bylo cos ponad 10V na drugkim ok 12V tyle ze nie wiem moze zwalony jest silnik wentylatora skoro nie chce dzialac na tym nieszczesnym pierwszym biegu?
Mi nie wiem który bieg się włącza. Wczoraj stanąłem w korku i wskazówka doszła do prawie 100 i włączył się wiatrak. Chwilę potem spadła i podczas jazdy była już normalna-90-92st. Jak widziałem obracający się kiedyś wiatrak to jego obroty nie były wg mnie duże takie jak np miałem w poprzednim aucie ale widać chłodzi ok bo temp spada jak wiatrak chodzi...
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 04 gru 2007, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: siemianowice śląskie
- Kontakt: