Pompa wody ...
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
kamien, hmmm co rozumiesz przez niedziałającą pompa wody jeżeli jest uszkodzona to puszcza płyn chłodniczy, w 1.4 pompą wody napina się pasek rozrządu, więc jakby nie działała to raczej byś nie mógł jeździć, jak możesz to opisz dokładniej swój problem
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 16 mar 2008, 14:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Czeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rychnowo
- Kontakt:
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
W 1.4 pompa jest na bank metalowa Przynajmniej ja mam taka...pompa sama w sobie nigdy nie stanie - jesli tak sie zdarzy to automatycznie zerwie sie pasek( lub spadnie). Jak wspomniano : pompa moze buczec, przepuszczac, moze spasc jej wydajnosc na skutek uszkodzenia lopatek ( ale malo prawdopodobne w przypadku metalowych) . I to chyba tyle.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
Właśnie chodzi mi o objawy źle działającej pompy. A pytanie stąd, że przy wymianie paska rozrządu mechanik stwierdził, że nie ma konieczności wymiany pompy, a słyszałem, że powinno się to robić przy okazji wymiany pasków. Pompa działa mi jak najbardziej w porządku. Chciałem po prostu wiedzieć co i jak
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 lis 2007, 8:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wiskitki
- Kontakt:
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Jak mowilem..sa tacy co na jednej pompie "robia 2 paski"...z tym ze..jesli sie pompa posypie to caly rozrzad do zrzucania :/ Wiec wiekszy koszt roboty. Ale nie ma reguly , kazdy robi jak uwaza - ja zawsze wymieniam komplet
Pamietac trzeba ze nowy pasek na starej pompie to...nowy naciag i lozysko w starej pompie moze przez to szybciej powiedziec papa
Pamietac trzeba ze nowy pasek na starej pompie to...nowy naciag i lozysko w starej pompie moze przez to szybciej powiedziec papa
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.