Klekot silnika c18nz

RaZieLL

Astro-maniak
Posty: 267
Rejestracja: 04 lut 2007, 18:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: RaZieLL »

No to ja mam coś podobnego z tym że u mnie stuka jest taki hałas jak by diesel ! po nagrzaniu silnika zanika ten dźwięk. Silnik pracuje też nie równo i uwaga mam za niskie obroty w granicach 700 - 750 na luzie jak auto stoi i w tym momencie zapala mi się kontrola na czerwono + / - ta od prądu ! raz mocniej świeci raz słabiej, gdy dodam gazu od razu gaśnie kontrolka. Mówili mi żebym sprawdził naciąg paska klinowego ! Pasek jest dobrze naciągnięty i nie ślizga się. Czasami zarzuci silnikiem obroty spadną na 500 i później w górę idą na 800 i spadają na 750.

Gość który przez 7 lat robił w Oplu powiedział że silnik musi łapać lewe powietrze przez co nie pracuje równo i obroty latają oraz są za niskie a przez to jest mniejszy dopływ prądu i dlatego zapala mi się kontrolka na luzie oraz auto słabnie...

i teraz h... wie co już w nim naprawiać :evil:

DON_CORLEONE

Astro-maniak
Posty: 198
Rejestracja: 27 sty 2007, 19:04
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: DON_CORLEONE »

raziell sprawdz naciag paska klinowego a co do lewego powietrza to bardzo czesta strzelaja uszczelki pod wtryskiem
Zycie choc piekne tak kruche jest.... zrozumial ten kto otarl sie o smierc....

RaZieLL

Astro-maniak
Posty: 267
Rejestracja: 04 lut 2007, 18:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: RaZieLL »

jak powyżej pisałem już pasek klinowy jest ok ! co do łapania lewego powietrza pod wtryskiem masz racje wiele osób stawia na to ...

pawelg303

Astro-maniak
Posty: 173
Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
Imię: Pawel
Silnik: X14XE/LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: pawelg303 »

No to może niech sprawdzi ciśnienie sprężania i jak jest nieszczelność to może będzie widoczna różnica między poszczególnymi cylindrami, u mnie na jednym wcale nie było ciśneinia to już cos wiedziałem...

Pozdrawiam

RaVi86

#25

Nieprzeczytany post autor: RaVi86 »

A żeby wymienic uszczelke pod wtryskiem trzeba sie na tym znać jakoś czy jest to tak proste jak wymiana uszczelki pod Gaznikiem ?? i czy mozna cos popsuć .??

Gość

#26

Nieprzeczytany post autor: Gość »

...jeszcze jedno pytanko... jaki jest najprostrzy sposób żeby sprawdzić czy wszystkie świece są dobre? Bo może być tak, że te moje świece to jakieś są dziadowskie....

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#27

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

RaVi86, prosta sprawa, nawet twoja kobieta by potrafiła :mrgreen:

marfm, najprościej lukać na kolor po wykręceniu, powinny być jasnobrązowe
a tak na szybko można zdejmować po kolei fajki i patrzeć, czy coś w pracy silnika się zmieni, jak sie nie zmieni przy jakiejś świecy, to wiadomo, że padła.
Jeszcze co do świec:

ODPOWIEDZ