Klekot silnika c18nz
-
- Posty: 267
- Rejestracja: 04 lut 2007, 18:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No to ja mam coś podobnego z tym że u mnie stuka jest taki hałas jak by diesel ! po nagrzaniu silnika zanika ten dźwięk. Silnik pracuje też nie równo i uwaga mam za niskie obroty w granicach 700 - 750 na luzie jak auto stoi i w tym momencie zapala mi się kontrola na czerwono + / - ta od prądu ! raz mocniej świeci raz słabiej, gdy dodam gazu od razu gaśnie kontrolka. Mówili mi żebym sprawdził naciąg paska klinowego ! Pasek jest dobrze naciągnięty i nie ślizga się. Czasami zarzuci silnikiem obroty spadną na 500 i później w górę idą na 800 i spadają na 750.
Gość który przez 7 lat robił w Oplu powiedział że silnik musi łapać lewe powietrze przez co nie pracuje równo i obroty latają oraz są za niskie a przez to jest mniejszy dopływ prądu i dlatego zapala mi się kontrolka na luzie oraz auto słabnie...
i teraz h... wie co już w nim naprawiać
Gość który przez 7 lat robił w Oplu powiedział że silnik musi łapać lewe powietrze przez co nie pracuje równo i obroty latają oraz są za niskie a przez to jest mniejszy dopływ prądu i dlatego zapala mi się kontrolka na luzie oraz auto słabnie...
i teraz h... wie co już w nim naprawiać
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 27 sty 2007, 19:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontakt:
-
- Posty: 267
- Rejestracja: 04 lut 2007, 18:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 12 mar 2007, 14:08
- Imię: Pawel
- Silnik: X14XE/LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 6033
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 13 razy
- Pomocny: 129 razy
RaVi86, prosta sprawa, nawet twoja kobieta by potrafiła
marfm, najprościej lukać na kolor po wykręceniu, powinny być jasnobrązowe
a tak na szybko można zdejmować po kolei fajki i patrzeć, czy coś w pracy silnika się zmieni, jak sie nie zmieni przy jakiejś świecy, to wiadomo, że padła.
Jeszcze co do świec:
marfm, najprościej lukać na kolor po wykręceniu, powinny być jasnobrązowe
a tak na szybko można zdejmować po kolei fajki i patrzeć, czy coś w pracy silnika się zmieni, jak sie nie zmieni przy jakiejś świecy, to wiadomo, że padła.
Jeszcze co do świec: