Problem z TIDem

gustaw

Problem z TIDem

#1

Nieprzeczytany post autor: gustaw »

Właśnie wsadziłem do Astry seryjne radio opla (car 400) i nie działa wyświetlacz radia. Nic, czarna dziura. Przeszedłem na tryb serwisowy i wywaliło mi błędy 81,82,95. Sprawdziłem już, że to "zwarcie do masy sygnału SDA", "zwarcie do masy sygnału SCL" i "brak komunikacji między radiem a TID". Wszystko pięknie, ale czy wiecie może, co mam z tym zrobić, jak to naprawić? :oops:

pnkra

Astro-maniak
Posty: 292
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: pnkra »

Poczytaj [External Link Removed for Guests]

gustaw

#3

Nieprzeczytany post autor: gustaw »

Dziękuję za link,ale jest problem, bo ja jestem polonista i nie mam zielonego pojęcia o elektronice. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć mi to, jak debilowi? :oops:

pnkra

Astro-maniak
Posty: 292
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: pnkra »

Ciężko będzie, ale spróbuję:
- prawdopodobnie masz ucięte kabelki (mogą być złączone w wiązkę na zwarcie i stąd te wskazania błędów)
Najlepiej żebyś sprawdził omomierzem połączenia pomiędzy kostką radia a TIDa (tak jak na
schemacie)

Jeżeli nie znasz się choć trochę na elektryce lub elektronice to możesz mieć problem
z samodzielnym "dojściem" do tego.

gustaw

#5

Nieprzeczytany post autor: gustaw »

Jednym słowem, trzeba z tym isć do elektryka ;/

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: JOszi »