odcięcie /cut off / C16NZ
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 08 lip 2007, 15:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
-
- Posty: 650
- Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Funkcja cut off nie działa w górnym zakresie obrotów, tylko w dolnym, gdy np dojeżdżamy do sygnalizacji ulicznej lub oczekującego przed nami auta; wtedy po wciśnięciu sprzęgła i wyłączeniu z biegu na luz mamy chwilowe odcięcie zasilania.
myśleć...też bym umiał!
Wiadomo, ale powyżej 5200 lepiej zmienić bieg, bo lepsze acc uzyskasz na wyższym. Powyżej 5200 po prostu już moc spada.Oktawian pisze:Jak potrzebuje depnąc to lece po obrotach bo od tego sa ...
Dzisiaj przy okazji zmiany opon na letnie pojechałem na boczną drogę sprawdzić to o czym tu piszemy i co się okazało:
ciągnąłem na dwójce, bo jedynka od innych spraw jest Wskazówka obrotomierza doszła do ~6100 i już mi zaczęło przerywać i odrzucać, więc u mnie wychodzi, że to ok 6100, czyli lekko na czerwonym polu.
Dla mnie to i tak nie ma znaczenia, czy 5500, czy 6500, bo - jak wspominałem- kręcę najwyżej do 5300 a i tak bardzo rzadko (jak ktos mnie wkurzy:) )
Na drugim biegu przy tych obrotach licznik wskazywał tuż przed 90km/h (przy 5200 - ~80km/h).
I co jeszcze zauważyłem, co byćmoze jest całkowicie normalne, ale przytrafiło mi się pierwszy raz i byłem pozytywnie zaskoczony. Otóż po przeciągnięciu na jedynce pod 5tys i wrzuceniu na dwójkę (nie wiem jaka to jest prędkość, ale dość wysoka jak na tenm bieg) - auto po wrzucie na dwójkę dostało przepięknego kopa, zabuksowało i poszło dalej z charakterystycznym bujnięciem. Kurde. Nie sądziłem, że te silniki tak chodzą
pozdrawiam użytkowników 1.6 8v
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 13 lis 2007, 21:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
No te silniki sa dziwne bo maja troche malo mocy jak na ta mase ale ostatnio zmienialem na letnie wiec zimowek pozbylem sie w wiadomy sposob musze powiedziec ze z miejsca to nie ale jak ze wstecznego dobrze strzelisz to idzie spokojnie spalic kapcia, palilem na oponach 185 i mysle ze szerszych juz bym nie zjaral. Dziwne silniki bo przy takiej pojemnosci tak malo mocy ale musze przyznac ze czasami mozna co nieco z nich wyciagnac
Kurczę, trochę mało. Gdyby chociaż do 5500...Oktawian pisze:5200 - 5300 jest odciecie ...
No ale co... Po prostu zmieniaj bieg przy 5200 i tyle. W sumie może to i dobrze, bo mniej spalisz, a moc uzyskasz i tak maksymalną.
Nie pomogę ci nawet, bo nie wiem czym można to ustawić.
Ale życzę powodzenia.
Jak pokombinujesz to napisz.