odcięcie /cut off / C16NZ

rapir20

Astro-maniak
Posty: 122
Rejestracja: 08 lip 2007, 15:37
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: rapir20 »

No i sprawdziłem. Na 2 doszedłem do 6tys i dalej bałem sie kręcić. Silnik na tych obrotach już prawie nei ciągnie wiec nie widze powodu do katowania go do tych obrotów.
No i w asi gra JVC KD-SH909R. Czekam na jakieś fajne głośniki :)

agrawek

Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:24
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Police
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: agrawek »

u mnie przy ok 6k odcina

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: dresat »

Funkcja cut off nie działa w górnym zakresie obrotów, tylko w dolnym, gdy np dojeżdżamy do sygnalizacji ulicznej lub oczekującego przed nami auta; wtedy po wciśnięciu sprzęgła i wyłączeniu z biegu na luz mamy chwilowe odcięcie zasilania.
myśleć...też bym umiał!

Gość

#14

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Oktawian pisze:Jak potrzebuje depnąc to lece po obrotach bo od tego sa ...
Wiadomo, ale powyżej 5200 lepiej zmienić bieg, bo lepsze acc uzyskasz na wyższym. Powyżej 5200 po prostu już moc spada.
Dzisiaj przy okazji zmiany opon na letnie pojechałem na boczną drogę sprawdzić to o czym tu piszemy i co się okazało:
ciągnąłem na dwójce, bo jedynka od innych spraw jest :) Wskazówka obrotomierza doszła do ~6100 i już mi zaczęło przerywać i odrzucać, więc u mnie wychodzi, że to ok 6100, czyli lekko na czerwonym polu.
Dla mnie to i tak nie ma znaczenia, czy 5500, czy 6500, bo - jak wspominałem- kręcę najwyżej do 5300 a i tak bardzo rzadko (jak ktos mnie wkurzy:) )
Na drugim biegu przy tych obrotach licznik wskazywał tuż przed 90km/h (przy 5200 - ~80km/h).

I co jeszcze zauważyłem, co byćmoze jest całkowicie normalne, ale przytrafiło mi się pierwszy raz i byłem pozytywnie zaskoczony. Otóż po przeciągnięciu na jedynce pod 5tys i wrzuceniu na dwójkę (nie wiem jaka to jest prędkość, ale dość wysoka jak na tenm bieg) - auto po wrzucie na dwójkę dostało przepięknego kopa, zabuksowało i poszło dalej z charakterystycznym bujnięciem. Kurde. Nie sądziłem, że te silniki tak chodzą :)

pozdrawiam użytkowników 1.6 8v :)

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: wencik »

contraband pisze:dostało przepięknego kopa, zabuksowało i poszło dalej z charakterystycznym bujnięciem. Kurde. Nie sądziłem, że te silniki tak chodzą :)

pozdrawiam użytkowników 1.6 8v
norma ;)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

Oktawian

Astro-maniak
Posty: 59
Rejestracja: 13 lis 2007, 21:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Oktawian »

no i sprawdziłem , 5200 - 5300 jest odciecie ... :|

Gość

#17

Nieprzeczytany post autor: Gość »

No te silniki sa dziwne bo maja troche malo mocy jak na ta mase ale ostatnio zmienialem na letnie wiec zimowek pozbylem sie w wiadomy sposob :mrgreen: musze powiedziec ze z miejsca to nie ale jak ze wstecznego dobrze strzelisz to idzie spokojnie spalic kapcia, palilem na oponach 185 i mysle ze szerszych juz bym nie zjaral. Dziwne silniki bo przy takiej pojemnosci tak malo mocy ale musze przyznac ze czasami mozna co nieco z nich wyciagnac :mrgreen: :mrgreen:

Gość

#18

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Oktawian pisze:5200 - 5300 jest odciecie ...
Kurczę, trochę mało. Gdyby chociaż do 5500...
No ale co... Po prostu zmieniaj bieg przy 5200 i tyle. W sumie może to i dobrze, bo mniej spalisz, a moc uzyskasz i tak maksymalną.
Nie pomogę ci nawet, bo nie wiem czym można to ustawić.

Ale życzę powodzenia.
Jak pokombinujesz to napisz.

ODPOWIEDZ