Co to za silnik 1,6 8v??
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
- lukas25
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 sty 2008, 21:54
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wielkie radowiska
- Kontakt:
zgadzam się z kolegą pio555,
pozdrawiam wybór należy do ciebie
mam taki silniczek w kadecie ładnie ciągnie od dołu u góry też sobie radzi nieźle. spalanie nie jest wysokie trasa ok 6 (1000km w jedną i s powrotem 3 osoby). stanowczo odradzam 14 8v te to potrafią wciągnąćpio555 pisze:Achmed napisał/a:
Silniki te sa ok pod wzgledem wytrzymalosci,ale za duzo palą jak na tą moc,
dlaczego dużo-mnie nigdy nie spaliła więcej niż 8,5l/100 w mieście i 6 na trasie (PB oczywiście)-uważam,że jak na auto tej klasy to nie jest wcale dużo
pozdrawiam wybór należy do ciebie
ASTRA F c18nz / głowica c20ne-2mm / wałek 16sh/ wtryski c20xev / ECU c16se = c18se?? ale draka i to jeździ całkiem nieźle
będzie nowiutki wałeczek od 16sh
KADETT E C16NZ
będzie nowiutki wałeczek od 16sh
KADETT E C16NZ
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
to zależy czy masz zamiar zakładać LPG-jeśli tak to polecam 8V-można założyć (I -II generacje gazu i śmigać bezproblemowochimba pisze:Panowie a jesli mam wybor miedzy silnikiem 1,6 8V a silnikiem 1,6 16V to na co sie decydowac??
8V mają trochę uboższe wyposażenie no i są słabsze a w razie uszkodzenia są bardzo tanie w naprawie
Jeśli decydujesz się na jazdę tylko na PB to Ecotec -będzie mocniejszy a jak będziesz o niego dbał to posłuży Ci długo(pod warunkiem,że kupisz nie zajechany).
Ja eksploatuje oba silniki 8V a Astrze F (X16SZ) i Ecoteca w Corsie B (X14XE) tylko na benzynie więc mam porównanie
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
8V na miasto a na mieszane 16V
16 jest to mocniejsza i nowsza jednostka ale ma taką wadę że zachowuje się jak diesel tzn do 3tyś obrotów jest to muł i nie ma startu do 8V ale już powyżej 3tyś ożywia się i zyskuje strasznie na mocy, 8 zaworowy silnik jest bardziej elastyczny bo ciągnie od samego dołu w miarę równomiernie aż do odcięcia. Dlatego na miasto wybrałbym 8V bo wygodniej się porusza w korkach natomiast jeśli więcej jest tras to do wyprzedzania lepiej nadaje się 16
16 jest to mocniejsza i nowsza jednostka ale ma taką wadę że zachowuje się jak diesel tzn do 3tyś obrotów jest to muł i nie ma startu do 8V ale już powyżej 3tyś ożywia się i zyskuje strasznie na mocy, 8 zaworowy silnik jest bardziej elastyczny bo ciągnie od samego dołu w miarę równomiernie aż do odcięcia. Dlatego na miasto wybrałbym 8V bo wygodniej się porusza w korkach natomiast jeśli więcej jest tras to do wyprzedzania lepiej nadaje się 16
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 gru 2007, 18:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Solec Kujawski
- Kontakt:
16v na wielopunkcie przy spokojnej jezdzie napewno spali mniej,a wrazie czego masz do dyspozycji 100 kucy.pio555 pisze:dlaczego dużo-mnie nigdy nie spaliła więcej niż 8,5l/100 w mieście i 6 na trasie (PB oczywiście)-uważam,że jak na auto tej klasy to nie jest wcale dużo
kazdy ma swoje zdanie,ale ja juz nie kupie sam z silnikiem na monowtrysku.
[ Dodano: 2008-04-03, 16:13 ]
jak nie przekraczalen 2tys obr to mi tez malo spalil
to moja stara asteroida,1.6 (c16nz) 0-100 10.5s mierzone stoperem:)