turbina 2.0 DTL raz się załącza a raz nie

Awatar użytkownika
hamlet

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 19 lut 2008, 21:14
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

turbina 2.0 DTL raz się załącza a raz nie

#1

Nieprzeczytany post autor: hamlet »

Witam kolegów. Mam mały problem z turbina a mianowicie czasmi się ząłacza a czasami nie. Na szczęście jest to wersja 82 KM więc aż tak nie cierpię na spadku mocy bo autko jest nadal dynamiczne, jednak czasmi potrzeba tego kopa koło 2000 obr. Co może byc przyczyna takiego stanu że raz działa a raz nie? wydaje mi się że wszelkie wężyki od podcisnienia są ok nie znam się za bardzo na tym więc proszę o pomoc. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Coś Ty napitolił tutaj. Ze jak ze jak sie nie zalaczy to nie czuc tego spadku? Jak nie zalacza WG to moze byc wina elektrozaworu, wezykow albo silownika podcisnienia na turbinie albo vacupompy. To ze katalogowo silnik DTL ma tylko 82 konie to nie znaczy ze az tak mocno sie rozni od DTH 101 konnego. W wyzszych obrotach DTH ma przewage ale DTL na niskich lepiej reaguje przez mniejsza bezwaladnosc powietrza z powodu braku IC. Ale jakby zawor WG puszczal to wiez mi ze bys poczuł muła strasznego.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ice

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 09 mar 2008, 18:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: ice »

hamlet, nie czujesz spadku :?: :?: :?: jak mi pekł kiedys węzyk to moc mi tak spadła ze jechałem max 120 a to chyba duza róznica :( wesoł, no muł się straszny bez turbiny robi :(
ASTRA albo ASTRA, albo nic...
[External Link Removed for Guests]
Moja Asterka [External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
hamlet

Użytkownik
Posty: 7