Lusterko
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 15 sty 2008, 7:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wg książki obudowa jest nierozmontowywalna. Zamontowanie lustra jest opisane w kolejności:
-Podłączyć przewody lustra lusterka zewnętrznego ogrzewanego elektrycznie.
-Osadzić, wcisnąć i zamontować lustro lusterka. Sprawdzić przez poruszanie lustra w różne strony, czy jest pewnie zamocowane.
-Ustawić lusterko zewnętrzne.
Powodzenia.
-Podłączyć przewody lustra lusterka zewnętrznego ogrzewanego elektrycznie.
-Osadzić, wcisnąć i zamontować lustro lusterka. Sprawdzić przez poruszanie lustra w różne strony, czy jest pewnie zamocowane.
-Ustawić lusterko zewnętrzne.
Powodzenia.
Srebrny karawan- bez kołpaków
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Czel -jednak dałem radę wymontować ten wkład od ciebie ale wkładając nowe nie daję gwarancji ,że nie trzaśnie przy wciskaniu (nio chibą że żel durex dla zwilżenia)Czelus pisze:nie dasz rady tego szkla wymontowac
ja tez chcialem i nawet QUAKOW prubowal ale nikt z nas niedal rady musialem sobie kupic nowe !! jak chcesz moge sprzedac ci lusterko LEWE od kierowcy elektryczne bo mam w zapasie pozdrawiam cena 100zl
A tak na poważnie to starego wkładu nie żałuj olac go lecz przy montażu nowego lepiej posmarować zatrzaski np; wazeliną techniczną .pozdro
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 23 wrz 2007, 5:04
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
zaraz zaraz
gdy kupiłem moją Astrę w Niemczech to miała rozwalone lewe lusterko (obudowy nie było gdzieś odleciała, sam wkład lusterka był popękany i jeszcze obramowanie lusterka było pęknięte)
Na miejscu kupiłem lekko podpalone lusterko za 10Euro (bez osłony lecz wkład lusterka był cały) i nie było problemu z wyjęciem i założeniem tylko trzeba naciskać na miejsca w których wkład ma zatrzaski (dodam że moje lusterko jest elektryczne i podgrzewane)
No a w Polsce kupiłem obudowę - nieoryginalna nie pasowała, za to oryginał pasował a pęknięte obramowanie skleiłem Kropelką i wszystko śmiga jak ta lala.
Uważam (mogę się mylić) że należy wpierw wyjąc osłonę
tą -> [External Link Removed for Guests] a później dopiero wkład
gdy kupiłem moją Astrę w Niemczech to miała rozwalone lewe lusterko (obudowy nie było gdzieś odleciała, sam wkład lusterka był popękany i jeszcze obramowanie lusterka było pęknięte)
Na miejscu kupiłem lekko podpalone lusterko za 10Euro (bez osłony lecz wkład lusterka był cały) i nie było problemu z wyjęciem i założeniem tylko trzeba naciskać na miejsca w których wkład ma zatrzaski (dodam że moje lusterko jest elektryczne i podgrzewane)
No a w Polsce kupiłem obudowę - nieoryginalna nie pasowała, za to oryginał pasował a pęknięte obramowanie skleiłem Kropelką i wszystko śmiga jak ta lala.
Uważam (mogę się mylić) że należy wpierw wyjąc osłonę
tą -> [External Link Removed for Guests] a później dopiero wkład
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: