padajace sprzeglo w ASTRZE G
-
- Posty: 756
- Rejestracja: 08 paź 2007, 18:36
- Imię: Karol
- Auto: Octavia II 2.0 TDI CR
- Silnik: CFHC
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 17 mar 2008, 18:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 17 lis 2007, 21:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie łam się.. popatrz z drugiej strony - będziesz miał auto w godnym pozazdroszczenia stanie.. parę lat się do tego nie będzie trzeba dotykać.koralm pisze:to jakies p.....ne fatum.....
Kupujemy używane samochody, nie nowe - nie można oczekiwać że po kupnie będzie hulać jak złoto przez załóżmy dwa lata.
Boli jak cholera ale co poradzić. Płacić i jeździć
Hatori Hanso!
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
jasnbe bo bena nie sprawia problemow.hoses pisze:No to ja się chyba wyleczyłem z diesla. To co człowiek zaoszczędzi na ropie i spalaniu to wywali jak nie w pompe to wtryski przez sprzęgło dochodząc do koła dwumasowego. Koszty eksploatacji diesla przerastaja benzyne.
a tak na marbinesie do kolegi wyzej: kolo dwumasowe nie powieksza momentutylko powoduje niewelacje bujania, lepsza kulture pracy i jazdy autem- tlumienie drgan. Rznica podobna do jazdy z silnikiem 6-cylindrowym.
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 17 lis 2007, 21:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 756
- Rejestracja: 08 paź 2007, 18:36
- Imię: Karol
- Auto: Octavia II 2.0 TDI CR
- Silnik: CFHC
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 17 lis 2007, 21:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: